معرفی همراه اول به عنوان شرکت پیشگام در مسئولیت اجتماعی

در اولین دوره جایزه مسؤولیت پذیری اجتماعی در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، همراه اول به عنوان اپراتور مسؤول معرفی و با اهدای لوح ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در مراسم اولین دوره جایزه مسؤولیت پذیری اجتماعی در شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور که عصر روز شنبه 8 شهریور ماه در سالن اجلاس سران و با حضور مهندس جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مهندس کاظم آیت اللهی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ارتباطات کشور برگزار شد، با اهداء لوح ویژه از همراه اول تقدیر به عمل آمد.


در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضاء مهندس جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات و مهندس کاظم آیت اللهی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور رسیده، آمده است: «هیأت داوران همایش هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان، شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) را به دلیل تلاش در جهت ترویج کسب و کار مسؤولانه شایسته تقدیر می دانند. امید است در ترویج مسؤولیت اجتماعی در محیط کسب و کار کشور، بیش از پیش در این عرصه پیشگام و موفق باشید».

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =