ایسنا نوشت:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به 15 توصیه مهم مقام معظم رهبری به دولت گفت: این رهنمود به دولت و همه جریانات و جناح‌های سیاسی در رابطه با دولت و مواضع در برابر دولت است که همگان باید به آن صادقانه عمل نمایند.

او گفت: به عقیده ما مهمترین توصیه رهبری فاصله گرفتن از فتنه و فتنه‌گران است. لذا از دولت می‌خواهیم در انتصابات آینده از عناصر فتنه فاصله بگیرد.

محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، گفت: هر قدر دولت از فتنه‌گران فاصله بگیرد به همان اندازه به امید مردم کمک می‌کند.

حبیبی با اشاره به توفیقات دولت در عملکرد یکساله گفت: کنترل و مهار نسبی تورم، تثبیت قیمت ارز، اجرای خوب طرح سلامت از توفیقات مهم دولت بوده و از این باب باید تقدیر کرد.

او با اشاره به توصیه دیگری از مقام معظم رهبری درباره نحوه نقد دولت و نقدپذیری وزرا گفت: انصاف باید داد برخی نقدها به دولت بی انصافی است باید انصاف را در نقد رعایت کرد. نقد باید به قصد اصلاح توأم با ارائه راه حل باشد. نقدهایی که غیرمنطقی است دولت را به حاشیه‌سازی می‌کشاند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی موضع‌گیری‌های به هنگام دولت در امور خارجی را خوب توصیف کرد و گفت: دولت در سیاست خارجی توفیق نسبی داشته است. دیپلماتهای جمهوری اسلامی در باب مسائل منطقه و جهانی در بیان مواضع اصولی جمهوری اسلامی خوب عمل کردند.

او با اشاره به کارنامه دولت در مورد توافق هسته‌ای گفت: مقاومت تیم مذاکره کننده در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا قابل قبول است. جمهوری اسلامی توانست پرده دیگری از شیطنت آمریکاییها را در امر مذاکرات هسته‌ای رونمایی کند.

حبیبی گفت: جمهوری اسلامی در مذاکرات 1+5 بدنبال حل مناقشه است. اما آمریکا در امر مذاکرات سنگ‌اندازی می‌کند و مایل نیست مسئله حل شود.

او با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: آمریکا فهرست جدیدی از تحریم‌ها را تصویب کرده است. این رویکرد نشان می‌دهد که واشنگتن همچنان بر بلند کردن دیوار بی اعتمادی می‌افزاید و به توافق‌نامه ژنو پایبند نیست و جمهوری اسلامی باید مقابله به مثل کند.

حبیبی ادامه داد: لبه تیز حمله دیپلماتها و نیز نیروهای منتقد دولت باید به سوی آمریکا باشد. ما در این مرحله دولت را تنها نمی‌گذاریم. آنچه باید مورد مذمت قرار گیرد سیاستهای آمریکائیهاست. البته دولت هم باید نقدهای در این زمینه را به دیده خریداری نگاه کند و با صبوری پاسخ منطقی بدهد.

او با اشاره به ترفند طراحان جنگ نرم در دو قطبی کردن فضای جامعه گفت: ما باید بدانیم هیچگاه نگاه به مصالح و منافع ملی را دو قطبی نکنیم. این یک توطئه است هنگامی که باید در برابر دشمن بایستیم یک قطب بیشتر در ایران نداریم آن هم قطب مقاومت در برابر زورگوئی‌های قدرتهای جهان است.

حبیبی با اشاره به توصیه‌های پانزده گانه مقام معظم رهبری به دولت گفت: خوب است در یک بازه زمانی 3 ماهه دولت به مردم گزارش دهد که چه اقداماتی برای اجرایی کردن توصیه‌های مقام معظم رهبری که در حقیقت مطالبات مردم از دولت می‌باشد، انجام داده است.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    2 4
    اميدوارم همواره ثابت قدم بمانيد
  • محمدعلی RO ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    6 2
    ماشالله ایشون یکی به میخ میکوبه یکی به نعل.