مشکلات به وجود آمده بین شبکه پخش کننده بازی های والیبال و دولت لهستان باعث شد تا بازی تیم ملی این کشور مقابل صربستان به صورت مستقیم و رایگان پخش نشود.

مهری رنجبر:اختلاف مالی بین شبکه polsport و دولت لهستان همه را به دردسر انداخت.وقتی اختلاف بالا گرفت،شبکه polsport هم ازپخش مستقیم و رایگان رقابتهای والیبال قهرمانی مردان جهان برای همه منصرف شد.با این تصمیم تنها آنهایی که کارت شبکه را داشتند، شانس تماشای بازیها و حتی افتتاحیه را پیدا کردند.با این حساب حتی تیم های شرکت کننده هم از تماشای مراسم افتتاحیه و بازی لهستان با صربستان محروم شدند. چرا که افتتاحیه در استادیوم 62 هزار نفری ورشو برگزار می شد و بقیه تیم ها هم در شهرهای میزبان بازیها.

در شهر کراکوف (میزبان گروه d که تیم های ایران، ایتالیا، امریکا،فرانسه، بلژیک و پورتوریکو حضور دارند) مسئولان هتل پارک این ابتکار عمل به خرج دادند. آنها یکی از اتاق های کنفرانس را با نصب مونیتور بزرگ و چیدن صندلی برای بازیکنان و کادر 6 تیم آماده کردند. با اینکه مراسم افتتاحیه از ساعت 18 به وقت کراکوف شروع می شد اما هیچکدام ازبازیکنان تیم ها انگار علاقه ای به تماشای مراسم نداشتند و دوساعت بعد یعنی ساعت 20 همزمان با شروع مسابقه لهستان و صربستان به سینمای کوچک سالن آمدند. با پر شدن گنجایش سالن ،بعضی ها جلوی در ایستاده بازی را تماشا می کردند.با اینکه همه آمده بودند تا بازی را ببینند اما بازیکنان گه گاه دوبه دو،در حال صحبت بودند و بعضی ها هم سرشان داخل موبایلشان بود! زایتسف از ست دوم به سالن آمد ،اما مثل خیلی ها دیگر به جای اینکه بازی را نگاه کند،با موبایلش سرگرم بود. بعضی ها هم که انگار حوصله اشان نمی کشید از همان ست دوم به اتاق هایشان برگشتند.البته خستگی را هم باید به دلیل ترک زود هنگام سالن اضافه کرد.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =