پرویز مظلومی با فرهاد مجیدی مرتب در تماس است؛ این ادعای خود مظلومی است، ادعای مردی که در این فصل می‌کوشد موافق و مخالف را در استقلال در کنار هم داشته باشد.

خبرورزشی نوشت: او جمع اضداد را دور خودش جمع كرده است. مخالفان سرمربي سابق يا افرادي كه آن مربي با آنها بد تا كرد در كنار مظلومي هستند.
پرويز اين روزها با همه مي‌سازد. از فرهاد مجيدي بگيريد كه خودتان مي‌دانيد چه روابطي با قبلي‌ها داشت تا آتيلا حجازي كه چند نوبت به باشگاه استقلال رفت. اگرچه مذاكره او به سرانجام نرسيد اما آتيلا نمي‌تواند در صف مخالفان قرار بگيرد.
مهدي رحمتي استقلالي شد تا پرويز نشان ‌دهد يك مخالف سابق ديگر هم مي‌تواند دوباره به تيم برگردد و براي بازگشت نكونام و آندو هم مانعي وجود نداشت‌؛ اگرچه استقلال در مورد نكونام كمي سياست‌ورزانه عمل كرد و پيرامون آندو هم پولي در بساط نداشت تا اين بازيكن را راضي كند.
فرهاد مجيدي اما در صف اول است. حتي برادرش هم بدون سابقه مربيگري به تيم مظلومي مي‌پيوندد تا پرويز همه را يكجا با هم داشته باشد.
اما آيا اين سياستي كه او در پيش گرفته در استقلال جواب مي‌دهد؟ فرض كنيد مظلومي جمع اضداد را دور مي‌زد و يك‌تنه و تنها بار استقلال را بر دوش مي‌كشيد، تصور كنيد با همه دعوا مي‌كرد و براي مخالفان خط و نشان مي‌كشيد. يك لحظه فكر كنيد آنهايي كه دوست داشتند به استقلال بيايند را سر كار مي‌گذاشت و تنها خودش را مي‌ديد و چند نفر از دوستانش را...
در اين صورت آيا اميدي به توفيق مظلومي بود؟ به نظر مي‌رسد براي حصول موفقيت و بهبود شرايط استقلال، پرويز مظلومي چاره‌اي جز ياري خواستن از اين دوستان نداشت. استقلال حدود 3 سال چهره‌اي تهاجمي پيدا كرده بود ولي اين تهاجم در زمين فوتبال تجلي پيدا نمي‌كرد. استقلال در زمين هجومي نبود كه در جاهاي ديگر چهره‌اي خشن از خود نشان مي‌داد. براي تلطيف اين فضا و اين موقعيت، بايد بد و خوب را يكجا دور هم جمع كرد. البته اين كار يك عيب بزرگ هم دارد‌؛ عيبش را اما الان نمي‌گوييم. منتظر مي‌مانيم تا فصل شروع شود و استقلال در چرخه ليگ قرار بگيرد. شايد اصلاً هيچ اتفاقي رخ نداد و همه چيز به خوبي و خوشي تمام شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =