جمهوری اسلامی نوشت:

تعدادی از زنان در محل سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره ملی حضرت زینب(س) که در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شده بود تجمع کردند و با ادعای صدور مجوز تک خوانی به زنان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ماژیک جملاتی دردستان خود نوشته بودند و تراکت‌هایی که حاوی مطالبی همچون: (پسر کو ندارد نشان از پدر / که فرهنگ ما گشته در به در، وزارت فرهنگ و ارشاد آمریکایی نمی‌خواهیم) بود دردست داشتند.

علی جنتی در پایان سخنان خود گفت: تا این لحظه وزارت ارشاد مجوز انتشار هیچ‌گونه آلبومی در زمینه تک خوانی زنان صادر نکرده است. وی افزود: عده‌ای از وابستگان به جریانات سیاسی خاص، دروغی را مطرح می‌کنند و عده‌ای هم به راحتی قبول می‌کنند و بر اساس آن نظر می‌دهند و قضاوت می‌کنند. حداقل تحقیق کنند و ببینند یک نمونه از مورد ادعایی را می‌توانند پیدا کنند؟.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای استقرار ارزش‌های دینی آمده‌ایم تابع ولایت فقیه هستیم. کسانی که از روی دلسوزی و انگیزه و علایق دینی تحت تاثیر بعضی از تحریکات قرار می‌گیرند، آگاه باشند که مسئله آنگونه نیست که گاهی در بعضی از سایت‌ها و روزنامه‌ها منتشر می‌شود. جنتی افزود: امروز ما شاهد تخریب‌های زیادی هستیم، گروه‌های سیاسی مختلفی هستند که متاسفانه علیرغم برخی از شعارهای ارزشی که می‌دهند، گاهی برای دستیابی به برخی از اهداف سیاسی حرکت‌های ضدارزشی، اشاعه دروغ، جعل و تحریف مطالب انجام می‌دهند که به دور از روشی است که ما به عنوان پیروان اهل بیت عصمت و طهارت دنبال می‌کنیم.

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    53 3
    اصلا نباید جواب میداد
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    دغدغه وزرا و سیاستمداران ما رو ببین, یکی باید یک ماه برای یه پیاده روی 15 دقیقه ای بازخواست بشه, یکی باید به خاطر مجوز تکخوانی خانمها بازخواست بشه, یکی به خاطر دفن یک ایرانشناس تو ایران بازخواست میشه, ولی تا حالا ندیدم کسی وزیری رو به خاطر کمبود امکانات در بیمارستانها, یا کمبود امکانات آموزشی در مدارس یا آتش گرفتن بخاری قدیمی نفتی و سوختن بیست دختر در کلاس یا تورم کمر شکن و یا اختلاس های هزاران میلیاردی بازخواست کنه, فعلا واسه نمایندگان ما خرید کردن جان کری تو عمان یا مدل ریش دکتر ظریف مهمتره, حقوق کم معلمان که اصلا مشکل محسوب نمیشه
    • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
      61 5
      درود بر شما دوست عزیز
  • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    عجيبه که با دروغگوها برخورد نميشه.
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    31 7
    احسنت بر این وزیر دوست داشتنی.
  • تهرانی A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    61 3
    ۸ سال تو خواب زمستونی بودن حالا یهو پریدن از خواب دلواپس شدن .خوبه رحیمی دلواپسشون نکرد .جالبه
  • یک نفر IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    13 63
    مگر تک خوانی زنان و شنیدن صدای آواز آنان از نظر برخی مراجع همچون رهبر انقلاب،آیت ا.. همدانی و تبریزی از لحاظ شرعی که حرام نیست،چرا وزیر ارشاد نظر شرعی رهبر انقلاب را اجرا نمی کند؟چرا برای ایشان نظر برخی مراجع دیگر که آواز زن را حرام می داند هم مهم است.مگر نظر ولی فقیه ملاک اداره جامعه نیست؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    36 2
    ظاهرا در بچگی به دروغگوهای دلواپس یاد نداده اند که دروغگو دشمن خداست
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    35 2
    اينها ابدآ دغدغه ى دين ندارند ،فقط اتهام زنى به دولت تدبير واميد براى تخريب آنهاست تا دوباره خود بتوانند به مصدر حكومت برسند ،كارى كه ٨سال انجام دادند ،اما مردم اينها راشناخته اند ،بهترين ياران انقلاب وامام را با شيوه ى تخريب به انزواكشاندند اما محبوبيت آنها نزد مردم بيشتر شد. ٢٤خرداد اين موضوع را ثابت كرد.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    52 7
    اقای جنتی ما شما کار خودت رو ادامه بده، اگه بخوای به حرف اقلیت دلواپس عمل کنی باید کشور رو متوقف کنی نه فقط موسیقی و سینما