کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تازگی در جلسات خود به تعریف تعرفه سرویس پیام پیشواز پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سرویس پیام پیشواز که شاید کمتر در میان مشترکان تلفن همراه شناخته شده باشد سرویسی است که به واسطه آن مشترک می‌تواند جمله یا متن دلخواه خود را برای اطلاع رسانی درباره وضعیت خود و یا برقراری ارتباط با دیگران، تنظیم کند.

عملکرد این سرویس مشابه سرویس آهنگ پیشواز است که با استفاده از آن با موسیقی مورد علاقه خود به استقبال تماس گیرندگان می‌روید‌؛ با این تفاوت که با سرویس پیام پیشواز،‌ متن انتخابی شما در تمامی تماس‌هایی که با شماره(های) مورد نظرتان برقرار می‌شود، به‌صورت یک فلش پیام بر روی تلفن تماس گیرنده نمایش داده می‌شود.

درواقع با استفاده از این سرویس شما می توانید در حالیکه فرد تماس گیرنده با شما در انتظار پاسخگویی است، احساس خود در آن لحظه، وضعیت دسترسی یا حتی یک لطیفه را با او به اشتراک بگذارید.

همچنین از این سرویس می توانید به عنوان روش جدید برقراری ارتباط در مواردی که قادر به پاسخگویی نیستید استفاده کنید یا اگر قصد عزیمت به خارج از کشور را دارید از امکان تنظیم پیام و نمایش آن برای مخاطبان و کاهش هزینه ارسال پیامک بین المللی استفاده کنید.

علاوه بر این امکان تعریف لیست مجاز و غیرمجاز نیز برای این سرویس دیده شده و شما می توانید با قرار دادن شماره‌های مورد نظر در این لیست، از این سرویس تنها برای آن دسته از مخاطبین خود که نامشان در لیست ذکر شده استفاده کرده و با قراردادن شماره‌های موردنظر در این لیست، به طور خودکار از ارسال عبارت به شماره‌هایی که مایل نیستید پیام پیشواز شما را دریافت کنند، اجتناب کنید.

هزینه استفاده از این سرویس که تاکنون از سوی اپراتور دوم (ایرانسل) ارائه شده پیش از این معادل۵۰۰۰ ریال به صورت ماهانه بود که فرصت انتخاب ۳۰ پیام پیشواز را برای کاربر فراهم می‌کرد و تغییر عبارات دلخواه حداکثر تا ۳۰ بار رایگان بود و برای تغییر بیش از ۳۰ بار، به ازای هر بار مبلغ ۱۰۰ ریال از حساب شما کسر می‌شد.

اما بر اساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات از تاریخ 17 خرداد ماه سال جاری برای استفاده از این سرویس تعرفه متفاوتی در نظر گرفته شده و تعرفه ارائه خدمات پیام پیشواز در شبکه تلفن همراه پیش و پس پرداخت (اعتباری و دائمی) بررسی و سقف تعرفه ماهانه ارائه این خدمات اعلام شده است.

براساس این مصوبه، سقف تعرفه ماهانه ارائه خدمت پیام پیشواز برای بسته خدمات عادی با امکان تغییر پیام متنی حداکثر 30 بار در ماه 4500 ریال و برای بسته خدمات ویژه با امکان تغییر پیام متنی به هر میزان در ماه، 9000 ریال تعیین شده است.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =