هومن سیدی کارگردان فیلم «خشم و هیاهو» گفت که به دلیل توصیه ارشاد حرفه کاراکتر اصلی داستان خود را تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نشست خبری فیلم «خشم و هیاهو» سیدی درباره تغییر حرفه کاراکتر اصلی داستان فیلم خود توضیح داد.  

این کارگردان با تائید این که در ابتدای کار شخصیت داستان بازیگر بوده است، گفت :«اساسا قرار بود که این کاراکتر یک بازیگر باشد، اما هیچ‌گاه قرار نبود که این کاراکتر یک فوتبالیست باشد. دلیل انتخاب بازیگر هم این بود که قرار بود با کاراکتری در این فیلمنامه روبه‌رو باشیم، که تماشاگر نتواند حدس بزند کدام رفتار او واقعی است.»

سیدی می‌گوید که تنها حرفه‌های مناسب برای این نقش بازیگر، ورزشکار حرفه‌ای و خواننده بوده‌اند. او گفت که به توصیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دست به تغییر حرفه شخصیت فیلم خود زده که همین امر نیز کار ساخت فیلم را با تاخیر روبه‌رو کرده است.

کارگردان «خشم و هیاهو» از دلایل این کار از سوی وزارت ارشاد اظهار بی‌اطلاعی کرده و اعلام می‌کند که ممکن است تهیه‌کننده اثر به دلایل این امر آگاه باشد.

سعید سعدی تهیه‌کننده «خشم و هیاهو» در این باره گفت : «وزارت ارشاد با توجه به هجمه ایجاد شده در جامعه پیرامون مسائل سینما، اعتقاد داشت، نباید خودزنی کرد و به این مسائل دامن زد. آنها اعتقاد داشتند که برای انتخاب حرفه این شخصیت نباید سراغ بازیگری و عوامل هنری فیلم رفت. البته مسئولین ارشاد با انتخاب حرفه خواننده هم مشکل داشتند ولی در نهایت پذیرفتند.»

۵۸241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هانیه A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    3 2
    قابل توجه وزیر بهداشت که تمام پزشکان رو دزد و آدمکش جلوه میدن نباید خود زنی کرد