بعد از سیرک بدون حیوان،‌ سیرک روباتیک هم راه اندازی شد، البته در قزوین

مهر نوشت:

همزمان با دومین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار اولین سیرک رباتیک کشور در شهر قزوین گشایش یافت.

ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، مسعود نصرتی شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر اولین سیرک رباتیک کشور در قزوین افتتاح شد.

این مجموعه تفریحی و فرهنگی در زمینی به مساحت چهار هزارمترمربع با دو میلیارد تومان سرمایه گذاری راه اندازی شده و دارای پنج ایستگاه است.

سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: در آستانه روز قزوین تلاش کرده ایم با اجرای برنامه های فرهنگی و شاد برای گروه های مختلف سنی با شادابی شهر کمک کنیم.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی برای شادابی کودکان و نوجوانان برنامه های خاصی پیش بینی کرده و در بوستان باراجین با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و راه اندازی مجموعه های تفریحی و پارک طبیعت زمینه پاسخگویی به نیاز شهروندان را فراهم کرده است و در کنار آن جشنواره های متعددی از جمله بازی و اسباب بازی را برگزار کرده است.

محمد آقایانس جواد، سرمایه گذار پروژه نیز در این مراسم گفت: برای اجرای این مجموعه بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است و این کار هیچ سود اقتصادی نخواهد داشت اما نگاه همکارانم ایجاد شادی ونشاط در زادگاهم بود تا کودکان قزوین برای مدتی شاد شوند و احساس غمگینی نکنند.

وی افزود: در این مجموعه پنج ایستگاه پیش بینی شده که جنگل ماداگاسکار، پارک ژوراسیک، ترن وحشت، مجموعه ماجراجویان، دستگاههای شهربازی از آن جمله است.

آقایانس جواد گفت: این مجموعه یک کار ابتکاری است که طراحی آن بیش از دو سال و استقرار آن در قزوین سه ماه طول کشیده است و با داشتن حیوانات رباتیک جذابیت لازم را دارد.

مجری و سرمایه گذار سیرک رباتیک قزوین گفت: ۱۰۰ بازی رباتیک، آبشار پرتابل، کلبه وحشت، تلفیق بازی های جذاب و اتاق هیجان در مجموعه پیش بینی شده که در اختیار گروههای سنی شش سال به بالا قرار می گیرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    8 0
    ایده بسیار جالبی است، به سرمایه گذاران و اجرا کنندگان آن تبریک می گویم. حتما از تهران برای دیدن آن به قزوین خواهم رفت. فقط امیدوارم مانند خیلی از طرحها که عنوان خوبی دارند اما کیفیت و ظرافت در آن قربانی شده اند، نباشد.