از لا به لای حرفهای دادستان کرج/ پدیده شاندیز حق خرید و فروش در کرج ندارد

در نشست خبری شاه کرمی، دادستان عمومی و انقلاب کرج که امروز ظهر برگزار شد به نکات مهم دیگری اشاره کرد که چکیده ای از آنها را در زیر می خوانید:

خبرگزاری خبرآنلاین - البرز:

• اگر در ميدان تره بار مشكلاتي وجود دارد بهداشت و درمان بايد ورود كند و اگر گزارشي به ما ارائه دهند مطمئن باشيد كه برخورد مي كنيم. اينكه گفته شده مسائل بهداشتي در ميدان تره بار رعايت نمي شود بايد كنترل ويژه از طرف اداره بهداشت پيگيري شود. در خصوص بازرسي نيز كه گفته شد با برخي خبرنگاران برخورد كرده بايد بگويم بازرسي سيستم قضايي وابسته است اما آنها نمي توانند آنها مستقيم برخورد قضايي كنند آنها فقط گزارشاتي را تهيه و براي مقام قضايي ارسال مي كنند. مقام قضايي نيز با بررسي تمام ادله ها و مدارك تصميم مي گيرد اينطور نيست كه تنها به گزارش بازرسي بسنده كند.
• كمپ هاي غيرمجاز مي بايستي توسط بهزيستي مورد نظارت قرار گيرند البته اگر شما خبرنگاران به ما كمپي را معرفي كنيد كه غيرمجاز است و مشكل ساز، با آنها برخورد مي كنيم. در مورد رسيدگي به اموال نمايندگان در صلاحديد بنده نيست و در واقع قانون همه چيز را در مورد نمايندگان مشخص كرده، دستگاه هاي ديگري به اين امر مي پردازند.
• 40860 پرونده به سيستم دادستاني وارد شده، 34369 پرونده در شعبات بازپرسي ما ثبت شده كه حدود 70 هزار شكايت به دادسراها ارجاع شده كه در حال بررسي و پيگيري است. پرونده هايي كه در بحث اجرايي 21717 پرونده بوده. تمام دفاتر رسمي مي بايستي هر صفحه آن به امضاي نماينده دادستان باشد و صفحه اول و آخر آن نيز مهر دادستاني مي خورد. با اين حساب ديگر شاهد اضافه شدن صفحات جديدي به دفاتر اسناد رسمي نخواهيم بود.
• آمار قتل در كرج سال 85 ، 55 نفر، سال 86، 52 نفر سال 87 ، 69 نفر، سال 88 ، 53 نفر، سال 89 ، 65نفر ، سال 90 ، 57 نفر، سال 91، 58 نفر، سال 92، 48 نفر، سال 93 ، 28 نفر كه اميدواريم اين 28 نفر را هم به حداقل برسانيم.
• قاتل زن نداشتيم ، قاتل مرد 21، مقتول زن 6 نفر، مقتول مرد 20 نفر. بيشترين آلت قتاله چاقو 11% و درصدي هم سوزاندن
• دادگاه كيفري استان كه دادگاه تخلفات كاركنان دولت رسانه و مطبوعات است در اين خصوص به تخلفات رسانه اي رسيدگي مي كند.
• پدیده شاندیز در کرج دفتر دارد اما آنها تحت نظر مراجع زیرصلاح هستند و حق خرید و فروش ندارند و تنها برای انجام امورات افرادی که قبلا سهام از آنها خریده اند و حالا می خواهند سهام را پس بدهند فعالیت می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =