دو شایعه جدی پیش از مجمع فدراسیون فوتبال/یکی از نایب رئیس های کفاشیان رای نمی آورد!

مجمع فدراسیون فوتبال روز 18 خردادماه برگزار می شود و مهمترین دستور کار جلسه، رای گیری برای دو نایب رئیس جدید است؛ اسلامیان نایب رئیس اول و عرب عامری نایب رئیس سوم و رئیس کمیته بانوان.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کفاشیان پس از برکناری آیت اللهی و فریده شجاعی آنها را به عنوان دو نایب رئیس موقت برگزید و در مجمع آینده باید رای گیری برای انتخاب قطعی شان انجام شود. اسلامیان به احتمال فراوان در انتخابات آتی رای می رود چراکه علی کفاشیان او را انتخاب کرد. داستان حضور اسلامیان در فدراسیون فوتبال، داستان کاملا شفافی است. اینکه کفاشیان دوست نداشت فردی که مورد تائیدش نیست، نایب رئیس شود. در واقع با انتخاب قطعی اسلامیان حداقل کفاشیان مطمئن خواهد شد حتی در صورت استعفایش، فدراسیون به فردی می رسد که مورد اعتمادش است. اسلامیان هر چند بارها ماجرا ریاست خود را تکذیب کرده است اما انتخاب قطعی او، باعث می شود تا کفاشیان نفس راحتی بکشد. رئیس فدراسیون در ماههای گذشته فشار زیادی را تحمل کرده و بعضی از نزدیکانش می گویند شاید با انتخاب اسلامیان، عطای کار به لقایش ببخشد و برود. این اخبار تنها گمانه زنی است و خود کفاشیان بارها گفته تا پایان دوره اش، بر مسند ریاست فدراسیون می نشیند. اسفندماه امسال دوره دوم ریاست کفاشیان به پایان می رسد و هنوز کسی نمی داند در انتخابات چه اتفاقی رخ خواهد داد.
اما روز 18 خرداد الهه عرب عامری نایب رئیس سوم فدراسیون هم باید منتظر رای گیری مجمع باشد. اغلب رسانه ها پس از انتخاب عرب عامری از نظر مثبت وزارت ورزش روی او خبر دادند و کفاشیان هم هیچگاه این موضوع را رد نکرد. به همین دلیل طبیعی است که کفاشیان تمام قدرت خود را برای رای آوردن اسلامیان بگذارد. باید تا روز مجمع منتظر ماند و دید این گمانه زنی ها و اخبار تا چه اندازه ای صحت دارد. نکته اینجاست که کفاشیان همچنان قدرت زیادی در مجمع فدراسیون فوتبال دارد و بی شک عدم حمایتش از یک فرد می تواند در رای آوردن یا نیاوردنش تاثیرگذار باشد.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =