مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی مازندران گفت: استانداردسازی صنایع مازندران از برنامه‌های آتی اداره کل استاندارد مازندران است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه استان مازندران، مسعود جوادی امروز سوم خردادماه در مراسم معارفه خود در سالن آمفی تئاتر اداره کل استاندارد مازندران درباره برنامه‌های آینده این سازمان اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد با تکیه بر استاندارد و بهره‌گیری از رهبری که فرمودند مرکز استاندارد را تقویت کنید؛ تلاش خود را برای بهبود تولید داخلی در صنعت خودرو در کشور به کار می‌برد.

وی با اعلام اینکه برای اجرای دو برنامه در مازندران تاکید دارم، تصریح کرد: دخالت در صنعت و تجارت در زمینه استانداردسازی صنایع و دومین برنامه‌ام، برنامه‌ریزی توسعه‌ای برای افزایش توان اقتصاد با توجه به اصل اقتصاد مقاومتی است که در شورای اقتصاد به تصویب رسیده است.

جوادی بیان کرد: استاندارد می‌تواند به تولیدکنندگان کمک کند تا بتوانند رقابت را از بین ببرند تا شرکت‌های کوچک بتوانند فعالیت کنند.

مدیرکل سابق استاندارد مازندران نیز با اشاره به اینکه برای رفع موانع و مشکلات باید با همه شرکت‌های داخلی رابطه سازنده ایجاد کنیم، عنوان کرد: استان مازندران با چهار بندر نکا، امیرآباد و فریدونکنار می‌تواند رابطه استراتژی خوبی با کشورهای دیگر داشته باشد.

جواد اعتماد افزود: اداره کل استاندارد مازندران هم با گمرک و بنادر تعامل سازنده‌ای برقرار کرد و توانست پیشرفت خوبی در این زمینه ایجاد کند.

مدیرکل سابق استاندارد مازندران گفت: استان مازندران 48 جایگاه سیلندر گاز مایع دارد که با نظارت دقیق توانستیم از قاچاق موادسوختی جلوگیری کنیم.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =