فروزنده:می خواهیم لاریجانی در مجلس بعدی هم رئیس باشد/ احمدی نژاد جریان نیست

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی می گوید: ما به عنوان یکی از اضلاع جریان اصولگرایی در انتخابات مجلس دهم از ائتلاف با جریان رهروان ولایت به محوریت علی لاریجانی استقبال می کنیم و ترجیح می دهیم که وی همچنین در آینده نیز ریاست مجلس را در اختیار داشته باشد.

لطف الله فروزنده در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به برگزاری جلسات وحدت میان اصولگرایان خاطرنشان کرد: جلسات برگزار شده و کلیت کار به خوبی پیش می رود و خروجی تفاهمی که روی اصل وحدت حاصل می شود، مثبت است.

 وی افزود: برای ما پایبندی بر اصل وحدت میان اصولگرایان و تلاش برای تحقق آن با حفظ اصول و ارزش های اسلامی از همه چیز مهم تر است و در این میان خط قرمز ما تنها جریان فتنه است.

 فروزنده همچنین در خصوص نشست های سه گانه جمعیت ایثارگران، جبهه پایداری و حزب موتلفه یادآور شد: روشن است که موفقیت اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس در سایه وحدت شکل می گیرد و در حال حاضر نیز برای آن چه که  رسیدن به وحدت را محقق می کند، اقدامات مثبتی در فضای صمیمی و تفاهم انجام شده است.

جلسات وحدت، اصولگرایان را امیدوار کرده است

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی هم با بیان اینکه برآیند بدست آمده از جلسات وحدت اصولگرایان، برآیند خوبی است که آثار خوبی را نیز به همراه داشته است، افزود: این حرکت توانسته نیروهای اصولگرا را به آینده امیدوار کند.

وی همچنین در خصوص سازوکار جدید وحدت اصولگرایان با توجه به تجربیات گذشته و مدل های مختلف 7+8 افزود: اینکه بزرگان بنشینند بتوانند همه را دور هم جمع کنند اتفاق بسیار خوبی است و طبیعتا در هر انتخاباتی سازوکار وحدت متفاوت است اما سعی ما برا ین است که با بررسی نقاط ضعف و قوت گذشته بهترین سازوکار را برای به وحدت رسیدن و اجماع انتخاب کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم که یک مجلس اصولگرا را رقم بزنیم و به همین دلیل برای رسیدن به موفقیت قطعا به وحدت نیاز داریم چراکه هدف اصلی از رسیدن به مجلس، توجه به اصول قانون اساسی و رهنمودهای امام و رهبری است و تلاش می کنیم برای دستیابی به کرسی‌های مجلس با سایر گروه‌های اصولگرا به وحدت برسیم.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هرگاه اصولگرایان به وحدت رسیدند، پیروز شدند و هر جا که میان آن ها تفرقه پدید آمده، با شکست مواجه شدند.

 وزرای احمدی نژاد کار سیاسی نمی کنند

فروزنده که زمانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور بود و بعد از آن معاون پارلمانی احمدی نژاد شد، در پاسخ به سئوالی در خصوص ارزیابی خود از فعالیت های انتخاباتی جریان محمود احمدی نژاد تصریح کرد: احمدی نژاد، به صورت خاص، جریان نیست و جریاني ندارد و وزرای کابینه های نهم و دهم نیز به صورت جمعی فعالیت سیاسی نمی کنند.

 ائتلاف اصولگرایان با اصلاح طلبان بیشتر شبیه به شوخی است

قائم مقام جمعیت ایثارگران همچنین در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره احتمال ائتلاف اصولگرایان معتدل با اصلاح طلبان چیست،تاکید کرد:این مسئله بیشتر شبیه به شوخی است و شعاری است که نشدنی است و به نظر می رسد این موضوع بیشتر از سوی اصلاح طلبان و رسانه های آن ها با هدف ایجاد اختلاف میان اصولگرایان مطرح می شود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =