سی و نهمین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران از ۲۶لغایت ۳۰اردیبهشت در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ سی ونهمین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران به عنوان یکی از همایش های فراگیر علمی پزشکی ایران و جهان با حضوربیش از دو هزار نفر جراح متخصص و 20 انجمن تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، پرستاری و بیهوشی از 26 تا 30 اردیبهشت ماه 94 در مرکز همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

 سیاوش صحت دبیر علمی این همایش گفت: ارائه بیش از 700سخنرانی، 110میزگرد علمی و 3کارگاه آموزشی از مهمترین اقدامات این گردهمایی پنج روزه است.

او گفت: پرونده های ارائه شده از مشکلات پزشکی و درمانی هموطنان در سازمان نظام پزشکی، سازمان پزشکی قانونی وگزارش های صبحگاهی گروه های جراحی دانشکده های پزشکی کشور در قالب میزگرد در مدت برگزاری این همایش مطرح می شود. توجه به دغدغه های درمانی و ارائه راهکارهای نوین وکاربردی در روشهای جراحی و درمانهای پزشکی از مهمترین اهداف این همایش است.

دبیر علمی سی و نهمین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران با یادآوری آمار ارائه شده در خصوص کاهش 30 درصدی تلفات سوانح وحوادث جاده ای و تروما نسبت به سال 88  گفت: همچنان تروما و جراحات تصادفات از مهمترین نگرانی های کشور محسوب می شود که در کنگره پیش روی به آن توجه خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت: متاسفانه عامل انسانی در 70 درصد موارد تروما دخالت دارد از این رو توجه به نکات مرتبط، بویژه در مباحث علمی و درمانی صدمات رانندگی بسیار حائز اهمیت و حیاتی است.

او در پایان یادآور شد در مراسم افتتاحیه سی و نهمین کنگره جامعه جراحان ایران که صبح شنبه 26 اردیبهشت ماه 94 با حضور چهره های شاخص پزشکی، درمانی و مدیریتی کشوربرگزار می شود از استادان پیشکسوت جراحی ایران و یازده نفر از برترین دستیاران تخصصی رشته های مختلف جراحی، همچنین تعدادی از مراکز درمانی موفق در ارائه برنامه های علمی، تجلیل خواهد شد.

٤٧۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =