رمان «آه با شین» محمدکاظم مزینانی در شهر کتاب و فرهنگسرای انقلاب نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست هفتگی شهر کتاب این هفته به کتاب «آه باشین» اختصاص دارد. کتابی که برگزیده جایزه جلال آل احمد شد.

در این نشست که روز سه شنبه چهاردهم بهمن ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود حسین بیات، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی، بلقیس سلیمانی، نویسنده و منتقد و محمدکاظم مزینانی نویسنده کتاب «آه با شین» حضور دارند. 

 این کتاب همچنین قرار است در دهمین نشست «باشگاه کتاب» فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد و بررسی شود.

در این نشست که سیزدهم بهمن با حضور محمدکاظم مزینانی برگزار می‌شود، یوسفعلی میرشکاک و ابراهیم حسن‌بیگی از نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات داستانی حضور دارند و به نقد و بررسی این اثر می‌پردازند. حمید باباوند مجری و کارشناس این نشست است. لیلا زارع، بازیگر سینما و تلویزیون هم، خوانش بخش‌هایی از این اثر را برعهده دارد.

دهمین نشست باشگاه کتاب با همکاری انتشارات سوره مهر، دوشنبه سیزدهم بهمن ساعت 16 در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

«آه با ‌شین» روایت فعالیت یک مبارز انقلابی چپ با فضای فکری کمونیستی است که از دهه‌ 20 شمسی و بدو تولد شخصیت اصلی داستان آغاز می‌شود و تا سال 90 ادامه دارد. در این رمان به نوعی به تناقض‌ها و تفاوت‌های نسلی بین شخصیت اصلی و فرزندش اشاره شده است.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =