در آستانه نهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، ، معاونان بخش‌های مختلف بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان براساس این احکام جواد محقق، ابراهیم زاهدی مطلق و مصطفی راضی جلالی به ترتیب سکان معاونت‌های شعر، داستان و مالی و اداری این بنیاد را عهده‌دار شدند.

جواد محقق که براساس حکم مدیرعامل، به تازگی به معاونت شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان را عهده‌دار شده است، شاعر، نویسنده و منتقد شناخته شده ای است. محقق کار خود را با دبیری در آموزش و پرورش آغاز کرده و پس از سالها تدریس در مدارس ایرانی خارج از کشور، سردبیری مجلات رشد را به عهده گرفت. او صاحب تالیفات زیادی است و تجربه چندین سال داوری و دبیری جشنواره های مختلف ادبی را با خود به همراه دارد.

همچنین ابراهیم زاهدی مطلق نیز که به عنوان معاون ادبیات داستانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان منصوب شده است، روزنامه نگار و داستان نویسی است که در کارنامه ادبی او انتشار کتابهای نسل باروت، رضای زهرا، شلیک به آسمان و... به چشم میخورد. زاهدی مطلق، مانند محقق تجربیات زیادی در داوری در جشنواره های مختلف ادبی دارد.

همچنین مصطفی جلالی راضی نیزکه، معاونت مالی و اداری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان را به عهده گرفته، تجربه همکاری طولانی با مطبوعات را در کارنامه کاری اش دارد. وی پیش از این سردبیر مجلات مختلف وزارت نفت بوده است. از جلالی راضی تا کنون چند دفتر شعر و کتاب در حوزه نقد ادبی به انتشار رسیده است.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =