کرار جاسم می گوید دیگر برای تیم ملی کشورش بازی نمی کند اما می خواهد در استقلال بماند.

 

ایسنا نوشت: کرار جاسم یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل جاری بوده است. این بازیکن عراقی بازیهای بسیار خوبی را برای آبی پوشان پایتخت به نمایش گذاشت و از معدود بازیکنانی بود که توانست انتظارات قلعه نویی را برآورده کند.

کرار جاسم در گفت و گویی که با روزنامه جدید "الیوم" داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او اعلام کرد که از بازیهای ملی خداحافظی کرده است و دلیل اصلی این تصمیم او دعوت نشدن به تیم ملی عراق برای حضور در جام ملت های آسیا 2015 استرالیا است.

در زیر بخشی ها از مصاحبه این بازیکن عراقی را می‌خوانیم:

 

* در ابتدا این گونه سوال خود را شروع کنیم، چرا شما را به تیم ملی فوتبال عراق برای جام ملت های آسیا 2015 دعوت نکردند؟

 

- در سال های اخیر برای تیم ملی فوتبال عراق کارهای زیادی انجام دادم اما متاسفانه حکیم شاکر در جام کشورهای حوزه خلیج فارس فرصت بازی کمی به من داد. نتوانستم در دیدار آخر برابر امارات بازی خوبی را به نمایش بگذارم چرا که من در کنار بازیکنان جوان بازی می کردم که تجربه لازم را نداشتند. فعالیت من با تیم ملی فوتبال عراق به شیوه ای که دوست نداشتم به پایان رسید.

* از سحنان تو این گونه می فهمیم که دیگر نمی خواهی برای تیم ملی بازی کنی؟

 

- کسانی که در فوتبال عراق فعالیت می کنند رابطه خوبی با من نداشتند و هیچ کس به اسم من به عنوان یک بازیکن لژیونر توجه نکرد. من به خاطر شرکت در جام کشورهای عربی(نسخه 22) 30 درصد قراردادم را به باشگاه ایرانی (استقلال) بخشیدم چرا که آنها رفتار حرفه ای با من نداشتند اما با وجود این رفتار خوبی با من در تیم ملی نشد. من دیگر به حضور در تیم ملی فوتبال عراق فکر نمی کنم. پیش از این افتخار پوشیدن چنین پیراهنی نصیب من شده است و توانسته ام که باارزش ترین افتخار یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا 2007 را به دست آورم.

 

* اگر شما دوباره به تیم ملی عراق دعوت شوید آیا برای این تیم بازی خواهید کرد؟

 

- دیگر برای تیم ملی فوتبال عراق بازی نخواهم کرد چرا که در ورزش عراق به ویژه فوتبال تساهل و رابطه زیاد است. برای تیم ملی فوتبال عراق کارهای زیادی انجام دادم. الان نهایت تلاش خودم را می کنم تا بازیهای بهتری را برای استقلال که با 28 امتیاز در جایگاه دوم (استقلال در رده پنجم جای دارد) جدول رده بندی است به نمایش بگذارم. استقلال یکی از قطب های فوتبال ایران است و در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت. الان لیگ ایران تعطیل شده است. در فوریه آینده به استقلال برخواهم گشت تا دوباره برای این تیم بازی کنم.

 

* در بعضی از سایت ها آمده بود که باشگاه استقلال می خواهد قرارداد تو را فسح کند چرا که نتوانستید در جام کشورهای عربی نمایش خوبی داشته باشید. این درست است؟

 

- این اخبار درست و دقیق نیست و نمی دانم کسی که آن را منتشر کرده چه چیزی در ذهن داشته است. من هفته قبل به عنوان بهترین بازیکن نیم فصل فوتبال ایران انتخاب شدم و حتی توانستم ادینیو برزیلی را هم پشت سر بگذارم. من با استقلال دو سال دیگر قرارداد دارم. هر چند پیشنهادهای زیادی در داخل و خارج ایران دارم اما با استقلال دو فصل دیگر قرارداد دارم و می خواهم در این تیم بمانم.

 

* چرا بازیکنان عراقی در لیگ ایران خوب کار نمی کنند؟

 

- لیگ ایران سخت و قوی است و کاملا حرفه ای برگزار می شود. یک بازیکن برای موفقیت در لیگ ایران به فاکتورهای مثل سرعت، مهارت، قدرت بدنی و صبر نیاز دارد. شکر خدا من در تجربه این فصل خود در لیگ ایران موفق بوده ام و امیدوارم که دیگر بازیکنان عراقی هم موفق باشند.

 

* آیا پیشنهاد اروپایی داشته اید و با آن مخالفت کرده اید و بعدها پشیمان شده باشی؟

 

بعد از آنکه در جام ملت های آسیا 2007 به عنوان قهرمانی دست یافتیم مسئولان باشگاه رئال مادرید فیلم 90 دقیقه از بازیهای من با تیم ملی فوتبال عراق را به اسپانیا بردند. بعد از آن از من خواستند تا به تیم دوم رئال مادرید بروم اما من به خاطر مشکلات خانوادگی که داشتم این پیشنهاد را قبول نکردم و ترجیح دادم که در لیگ کشورهای عربی و ایران بازی کنم و الان از این کار خود پشیمان نیستم.

 

* آیا تیم ملی فوتبال عراق با هدایت راضی شنیشل می تواند در جام ملت های آسیا 2015 خوب نتیجه گیرد ؟

 

- من برای تیم ملی فوتبال عراق با هدایت راضی شنسیل آرزوی موفقیت می کنم. عراق در گروه سختی قرار گرفته است. این تیم وظیفه سنگینی برعهده دارد چرا که باید دل 30 میلیون عراقی را شاد کند.

 

* کرار جاسم چه زمانی از فوتبال خداحافظی می کند؟

 

از فوتبال زمانی که احساس کنم دیگر نمی توانم خوب ظاهر شوم خداحافظی خواهم کرد. وقتی در اوج دوران خود باشم از فوتبال خداحافظی می کنم چرا که فوتبال همه چیز را به من داده است و نمی خواهم که وجه ام را لکه دار کند.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    96 33
    زنده باد استقلال و بازیکنان با غیرتش.........
  • محمد امین 9ساله A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    48 12
    عالیه.
  • سنا GB ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    63 27
    واقعا بازیکن با ارزشیه...
  • مهدی666666 A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    15 52
    استقلال باغیرت.....خخخخخخخخ عجبا کیسه کشا عجب اعتمادبه سقفی دارن