۰ نفر
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

شش فیلم کوتاه برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «شبی که زمین ایستاد» ساخته پویا نبی، «فردا صبح» ساخته محمد نجاریان، «زنده به گور» ساخته حمیدرضا بابا بیگی و مبین هژبری، «پانچ» ساخته احسان شادمانی، «دیروز را بکش» ساخته احسان محمدی و «من و عروسکم» به کارگردانی پریوش نظریه فیلم‌های کوتاهی هستند که تاکنون از سوی شورای سیاستگذاری گروه سینمایی هنر و تجربه انتخاب شده‌اند.

«زنده به گور» داستان یعقوب، جوانی است که با بیماری عجیبی مواجه است. او به ناگاه تمام علائم حیاتی‌اش را از دست می‌دهد. از همین رو وحشت شدیدی دارد که در این بیماری زنده به گورش کنند. در این فیلم 30 دقیقه‌ای رضا بهبودي، اميد روحاني و ميكاييل شهرستاني و.. حضور دارند.

«شبی که زمین ایستاد» روایت 15 دقیقه پایانی زندگی یک خانواده است.

«فردا صبح» نگاهی است به زندگی، به هر روزی که می‌گذرد: « به فردا صبحی که تقریباً بیشتر وقتا همین شکلیه...!» این فیلم 21 دقیقه‌ای پیش از این در جشنواره‌های دانشجویی با استقبال وبرو شده است.

«من و عروسکم» ساخته پریوش نظریه درباره دختر بچه‌ای است که با مادر خود در روستا زندگی می‌کند. این دختر وابستگی زیادی به عروسک خود دارد و او را مانند بچه خود نگهداری می‌کند .او پدرش را در رویا می‌بیند. نظریه از بازیگران شناخته شده سینمای ایران است که از جمله فیلم‌های اخیر او می‌توان به «یه حبه قند»، «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» و «تاج محل» اشاره کرد. سریال «مدینه» با بازی او در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت.

«دیروز را بکش» ساخته احسان محمدی داستان پسر جوانی است که با قدرت فکری خود کارهایش را انجام می‌دهد و به هرچه فکر کند اتفاق می‌افتد.

فیلم کوتاه «پانچ» داستان مرد کشتی کج کاری است که در مبارزه خود در ذهنش با حریف صحبت می‌کند و پدر و مادرش را در رویا می‌بیند.

به زودی اسامی فیلمهای کوتاه دیگری برای اکران در این گروه سینمایی اعلام می شود. گروه سینمای هنر و تجربه برای اکران فیلم‌هایی که تجربه‌گرا هستند راه‌اندازی شده و بخشی از فعالیت‌های این گروه اکران فیلم‌های کوتاه است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =