ایسنا نوشت:

‌فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرعت بخشیدن به پلیس 110، جمع آوری تجهیزات ماهواره‌ای، توسعه بخشیدن به گشت‌های ارشاد و بحث امنیت پایدار از موضوعاتی است که در سه ماهه دوم سال به جد پیگیری می‌شود.

سردار عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران گفت: در شهر اصفهان 15 نقطه آلوده به جرم و جنایت شناسایی شده است که عملیات‌های میدانی در آن‌ها آغاز شده و دو محله نیز به صورت پایلوت تمام عملیات‌ها در آن‌ها انجام گرفته که پس از اجرای آن‌ها مردم احساس امنیت بیشتری و رضایت کامل را از نیروی انتظامی عنوان کرده‌اند.

آقاخانی از شدت برخورد با مجرمان این 15 نقطه حساس شهری خبر داد و گفت: ما باید کاهش 20 درصدی جرائم به خصوص مواد مخدر و جرم‌های وابسته به آن را در سطح استان و به خصوص این 15 منطقه به هر شکلی اجرایی کنیم.

او از تشکیل قرارگاهی برای مبارزه با سرقت‌های خرد خبر داد و گفت: این قرارگاه تمام سرقت‌های سطح کلان شهر اصفهان و استان را به صورت هفتگی طی جلسات هماهنگی بررسی می‌کند تا باندهایی که در خصوص سرقت‌های خرد فعالیت می‌کنند را شناسایی و اقدامات لازم را برای مبارزه با آن‌ها انجام دهد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش مدتی است در اصفهان گردن کشی می‌کنند و مطمئن باشند نیروی انتظامی و قانون گردن آن‌ها را خرد می‌کند، گفت: این اخطار دوم نیروی انتظامی به اراذل اوباش اصفهان است یا باید وارد دایره قانون شوند یا اینکه گردن آن‌ها خرد می‌شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    26 2
    اخطار واسه چی ؟؟؟؟ خوب انجام بدین کار دست رو