اپل با ثبت اختراع جدید خود بنام "آی تایم"/ iTime سردمدار نسل بعدی ساعت‌های هوشمندی خواهد بود که حسگرهای جدید آن روی دسته ساعت تعریف و جاسازی‌شده است.

 

کاربر با آی تایم می‌تواند یک یا چندین بار مچ حامل ساعت هوشمند را تکان داده و از طریق آن مثلاً پیام آگاهی‌دهنده را رد کند یا بپذیرد و یا آن را بر اساس تعاریف صورت گرفته به باکس مخصوصی هدایت کند.

ویژگی دیگر این ساعت هوشمند ماژولار بودن آن است بدین معنی که قطعات در کنار هم سوار شده و ساعت را تشکیل می‌دهند. خوبی آن این است که قطعات در صورت خراب شدن یا معیوب بودن قابل تعریض به‌صورت جداگانه هستند.

دریافت ایمیل و انواع اطلاعیه یا آگاهی‌های تعریف‌شده، دریافت و ارسال دیتا از طریق بلوتوث، شتاب سنج و جی‌پی‌اس، برنامه‌ها و حسگرهای مربوط به‌سلامت و فیتنس کاربر، مانیتور کردن ضربان قلب و ده‌ها حسگر دیگر روی آی تایم تعریف‌شده است که نمای شماتیک آن را ملاحظه می‌کنید.

نکته جالب در این ثبت اختراع علاوه بر شنیدن و دیدن، احساس تعاریف ساعت هوشمند توسط بدن کاربری است که آن را روی مچ خود بسته است و با تکان دادن مچ و سایر حرکات تعریف‌شده می‌تواند واکنش متناسب اتخاذ کند.

این در حالی است که آی واچ یا همان ساعت هوشمند نیامده اپل همچنان دربرد رسانه‌ای جا دارد و گفته می‌شود تا پاییز همراه باب آیفون6 معرفی می‌شود.

آی تایم اپل

آی تایم اپل

منبع: انگجت

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام KR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    18 31
    همین الانشم که ساعت های هوشمند تو بازار همین کارا رو می کنن
    • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
      10 9
      آره ولی این اپله بخری با کلاس تر میشی