ترانه علیدوستی به سخنان محمدحسین لطیفی در رابطه با قابل اصلاح نبودن فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر «فروشنده» در این رابطه در توئیتر نوشت: «سوال قدیمی: فیلمی که از نظرتون سراسر مشکل داره و در حدی که نمیشه اصلاحش کرد، چطور از ارشاد پروانه ساخت گرفته؟»

او در همین رابطه توئیت کرد: « لطیفی: در مورد فیلم آقای کاهانی جمع نظرات این است که امکان اصلاح برای این فیلم وجود ندارد. منظور از جمع نظرات، نظر ۹ نفر است از طرف همه ملت.»

این بازیگر در ادامه به اصلاحیه این شورا به فیلم تازه اصغر فرهادی هم اشاره کرد: «در مورد فروشنده هم روشون نشده اصلاحیه ندن، گفتن خب اون آهنگ رعنا رو درارید. اگه آهنگه نبود تیتراژش سانسور می شد.»

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قول سدید A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    2 1
    این حرف ها پوپولیسیتی و عوام فریبی است.اگر روزی تشخیص صحت و سلامت مواد غذایی و دارو ها به رأی عموم مردم واگذار شد تشخیص سالم بودن فیلم ها هم چنین می شود تازه حکایت غذای روح خیلی حساس تر و سرنوشت ساز تر از غذای جسم است.متأسفانه معجزه دوربین و سینما و جعبه جادویی کسانی مثل فوتبالیست ها و بازیگر ها را به صورت حباب گونه بزرگ کرده که نه از نظر تقوا و نه از علم چنین شأنی ندارند