خطیب نمازجمعه تهران گفت: ملت ما به کمتر از حفظ آب سنگین اراک، عدم تعطیلی فردو و عدم انتقال مواد به کشور دیگر رضایت نخواهند داد.

به گزارش «نسیم»، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه حکومت ضامن است که جلوی رفتن مردم به سمت جهنم را بگیرد و درب جهنم را ببندد گفت: اگر جوانان را در آموزش و پرورش طوری بار بیاورید که بدرد هیچ جا نخورد، جهنم است‬‎. ‫دولت اسلامی باید دولت اسلامی باشد. کاغذ بازی ها و بزرگ کردن تشریفات و کم کردن بازدهی اسلامی نیست‬.
‫وی در ادامه به سفر اخیر رئیس جمهور به استان قم اشاره کرد و افزود: خدا را شکر می کنیم که رئیس جمهور در جمع علما و مردم قم مواضع شفافی داشتند که نه تهدید و نه تحریم را قبول نمی کنیم. رهبری هم فرمودند که غربی ها به چانه زنی عادت دارند.
آیت‌الله صدیقی با تاکید بر اینکه باید همه تحریم‌ها یکجا لغو شود افزود: طبق قوانین بین‌المللی آنها حق دخالت در امور داخلی ما را ندارند. میزان غنی‌سازی به آنها ربطی ندارد. حفظ آب سنگین اراک و عدم تعطیلی فردو و میزان غنی سازی و حفظ ره‌‍آورد غنی سازی و عدم انتقال آن به کشور دیگر خواست مردم است و ملت ما به کمتر از آن رضایت نخواهند داد‬‬‎.
خطیب موقت نمازجمعه تهران در ادامه سخنان خود در خطبه دوم نماز جمعه به سالگرد ابلاغ سیاست‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری اشاره کرد و گفت: ‫یکسال از فرمان اقتصاد مقاومتی گذشت. با آن تعداد جلساتی که رهبر انقلاب با مسئولین و کارشناسان داشتند مردم ما انتظارشان این بود که در این یکسال قدم‌هایی برداشته می شد. مجلس و دولت در بودجه باید بحث اقتصاد مقاومتی را توجه کنند.‫یک گروه خاص را به کار نگیریم و به همه میدان دهیم تا کار دست متخصص خودش باشد. ‫
وی خاطرنشان کرد: ما سکولار را متدین نمی دانیم. سکولار بندگی و خدا را به انزوا می کشاند. رجایی و باهنر متدیین و ولایت مدار بودند و درد دین داشتند.
آیت‌الله صدیقی در ادامه با بیان اینکه ما در کشور خلا دانش نداریم بلکه خلا پرورش داریم افزود: آموزش از پرورش جدا نیست. ‫باید در کتاب ها تجدید نظر شود، ‫معلمان هیچ گاه برای نظام هزینه نبوده اند و ‫تربیت باید از تعلیم انفکاک نداشته باشد. معلمان باید دین غیرت عزت و استقلال خواهی را در وجود بچه های ما بکارند‬‬‎.
‫‫خطیب نمازجمعه امروز تهران در پایان به نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در این رزمایش مدیریت جهادی را به عرصه آورد؛ اینها پاسداران انقلاب هستند نه تنها پاسداران مرز. وی افزود: در این رزمایش مهم موشک های بالستیک و کروز و پهپادها را ازمایش کردند و مقتدرانه به غربی ها پیام روشن دادند که خواب بی‌خود نبینند که ایران بیشه شیران و ولایت است. رزمایش برای مردم اعلام آرامش و امنیت بود‬‬‬‎.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =