بیش از شش ماه از قول مسئولان برای اعطای حواله اتومبیل به ملی پوشان والیبال گذشته است.

شفقنا ورزشی نوشت: به دنبال موفقیت های تیم ملی والیبال و کسب عنوان چهارمی در لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان، مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون قول اعطای حواله ماشین به عنوان پاداش اعضای تیم ملی والیبال را دادند. البته این موضوع به توصیه مسئولان و برای جلوگیری از حساسیت ورزشکاران سایر رشته های رسانه ای نشد.
رئیس فدراسیون والیبال درباره وعده‌ی اعطای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی والیبال در گفت و گو با خبرنگار شفقنا ورزشی اظهار کرد: ما نامه ای نوشتیم و وزیر آن را امضا کردند تا این موضوع محقق شود. طبق این نامه از رئیس جمهور درخواست کردیم تا اعضای تیم ملی والیبال هر مدل ماشینی را که دوست دارند، به کشور وارد کنند.
وی افزود: طبق برنامه باید در این هفته وزیر با رئیس جمهور این موضوع را حل کند. الان مصوب این است که بازیکنان تیم ملی والیبال و کادر فنی می توانند یک خودرو تا سقف 2500 سی سی بیاورند. اگر عنوان نکنند که مثلا با حجم موتور نامحدود بیاورند یا با شرایط ویژه قانونی ماشین وارد کنند، طبیعی است که واردات خودرو ارزش آن چندانی برای آنان نخواهد داشت. امیدوار هستیم رئیس جمهور اشراف ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
به گزارش شفقناورزشی، در شرایطی جلوی واردات شخصی خودرو گرفته شد که طبق ابلاغیه جدید وزارت صنایع تنها نمایندگی ای های مجاز می توانند به واردات خودرو بپردازند.
پیش از این نیز بعد از درخشش والیبالیست ها در لیگ جهانی 2013 حواله واردات خودرو به آن ها اعطا شده بود. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    31 22
    بابا جو ندين تروخدا،موسوي تو برنامه زنده گفت كه اوندفعه نفري 150 ميليون حواله گرفتن؛تازه با كلي جايزه هاي خورد خورد ميليوني كه ميگيرن اگه هردفعه 200 ميليون بگيرن يه چيزي ميشن تو مايه هاي فوتبال،پولكي نكنيد اينارو آدمهاي جوگييييير