ایسنا نوشت:

وزیر کشور گفت: در حوزه سیاسی وحدت و انسجام در میان مسئولان، سران قوا و گروه‌های سیاسی برقرار است.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری جنوب کرمان بیان کرد: بیش از ۷۵ تا ۸۰ درصد خواست مردم جبران خلاء مشکلات معیشتی، اقتصادی و همچنین بیکاری است.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاسی وحدت و انسجام در میان مسئولان، سران قوا و گروه‌های سیاسی برقرار است، افزود: در این راستا نگرانی‌ و دغدغه‌ای نیست و در جلسه روز چهارشنبه دولت با مقام معظم رهبری، معظم له به دولت تذکر دادند که به هیچ وجه وارد حاشیه‌ها نشود و اگر مواردی مطرح می‌شود، پاسخ ندهند، چراکه مردم به خوبی ناظر کارهای انجام شده هستند.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه سیاست باید در خدمت ملت باشد، خاطرنشان کرد: بزرگان سیاسی باید حوزه نفوذ خود را در عرصه سیاسی در خدمت مردم و ایجاد اشتغال صرف کنند.

رئیس شورای امنیت کشور با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه تامین امنیت کشور نداریم، تصریح کرد: در همسایگی ایران دو کشور ناپایدار و بی‌ثبات در شرق کشور داریم که قدرت کنترل بر مرزهای خودشان را ندارند و همچنین در غرب نیز کشور عراق اخیرا دچار بی‌ثباتی‌هایی شده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به مهار آب‌های مرزی اشاره‌ای داشت و گفت: برای این منظور ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است تا ۷۶۵ هزار هکتار زمین زیر کشت قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های گسترده این منطقه خاطرنشان کرد: جنوب کرمان می‌تواند نیاز بازارهای کشور و منطقه را تامین کند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =