انتشار خبر تجاوز گروهی به یک دختر نوجوان در برزیل خشم مردم این کشور را بر انگیخت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  وب سایت شبکه خبری یورونیوز، به گفته پلیس برزیل ۳۳ مرد که مسلح بوده اند به این دختر شانزده ساله تجاوز کرده اند و سپس فیلمی که توسط تلفن همراه گرفته شده بود را بر روی شبکه های اجتماعی قرار داده اند. در این فیلم دختر در حالت بی هوشی روی تخت قرار دارد.

میشل تمر، رییس جمهوری موقت برزیل با انتشار پیامی در حساب توییتر خود این اتفاق را به شدت محکوم کرد. دیلما روسف نیز در صفحه فیسبوک خود به این حادثه واکنش نشان داد.

یکی از فعالان دفاع از حقوق زنان در برزیل می گوید: «تنها چیزی که می توان گفت این است که این یک جنایت وحشیانه بود. کل جامعه در مقابل چنین جنایت سنگینی مسیولیت دارد. این اتفاق بازتابی است از جامعه محافظه کار ما و نشان می دهد چقدر جامعه ما و مرد سالار است.»

تا کنون سه نفر در این رابطه بازداشت شده اند. به ادعای خانواده این نوجوان شانزده ساله، وی قربانی انتقام جویی دوست پسر سابقش شده است.

قربانی مادر یک کودک سه ساله است و به گفته خانواده اش به دلیل شوک ناشی از این اتفاق قادر به یادآوری جزییات حادثه نیست. در حال حاضر وی برای درمان و آزمایش های پزشکی تحت مراقبت قرار دارد.

31050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    26 8
    قابل توجه کسانی که می گویند اعدام نکنید و ریشه یابی کنید برزیل تا چند سال پیش برای این کار مجازات اعدام داشت و الان مجازات سبک و ریه یابی را جایگزینش کرده که در زیر به آماری اشاره می کنم ۴۷ هزار و ۶۳۶ مورد تجاور در سال ۲۰۱۴ به پلیس گزارش شده است، برآورد می‌شود که تنها ۳۵ درصد تجاوزها به پلیس گزارش می‌شود، تجاوز به بزرگسالان بین ۶ تا ۱۰ سال زندان دارد، مجازات تجاوز به افراد زیر سن قانونی بین ۸ تا ۱۲ سال زندان است، قبلا از لغو اعدام و جایگزینی مجازات سبک و ریشه یابی میزان تجاورز به زور به 2 یا 3 هزار مورد هم نمی رسید ولی الان به نزدیکی 48 هزار مورد در سال رسیده یعنی 15 یا16 برابر، حالا ایا مجزات سبک و ریشه یابی بازدارنده بوده،این همه ریشه یابی کردند ایا به نتیجه ای رسیدند و بازدارنده بود
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    13 1
    خدای من یعنی سیزده سالگی مادر شده؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    21 1
    انسان ها واقعا دارن مرز های وحشی گری رو جا بجا می کنند. شهوت و قدرت عقل آدم ها رو زائل کرده
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    17 1
    با 16 سال سن تو برزیلم دخترا ممکنه مادر کودک سه ساله باشن؟
  • محمدرضا A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    11 6
    ما خوبیم.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    29 7
    زنها بايد از كره زمين بروند تا در امان باشند از اين مردان.......
  • عرفان A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    48 13
    واقعا متاسفم، البته شانس آورده دختر بیچاره برزیل زندگی میکنه، وگرنه اگه ایران بود خود دختر متهم اصلی میشد و میگفتن ابراز تمایل کرده