ورزشکاران المپیکی200 میلیون تومان بیمه عمر و حوادث شدند / بیمه درمان بدون سقف برای مسافران ریو

برای نخستین بار کاروان ورزشی اعزامی به ریودوژانیرو تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفتند.

به منظور حمایت پایدار از قهرمانان ملی و افتخارآفرین ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو؛ برای اولین بار در تاریخ ورزش های بین المللی، کاروان ورزشی ایران در المپیک بیمه می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس تفاهم نامه مشترک بیمه ایران و کمیته ملی المپیک که صبح امروز منعقد شد، بیمه ایران نسبت به ارائه پوشش بیمه نامه عمر،حوادث و درمان کاروان ورزشی ایران اقدام می کند.

گفتنی است در این تفاهم‌نامه، حریفان تمرینی ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو نیز تا تاریخ اعزام ورزشکاران و در داخل کشور تحت پوشش بیمه ای قرار خواهند گرفت.

جذب مشارکت مردمی برای بیمه بازنشستگی ورزشکاران

سید عباس حسینی مدیرعامل بیمه ایران در مراسم انعقاد تفاهم نامه با کمیته ملی المپیک گفت: با موافقت کمیته ملی المپیک، بیمه ایران با اعلام فراخوان عمومی شماره حسابی را بابت طرح سپاس سرفرازان بمنظور پوشش " بیمه بازنشستگی مکمل قهرمانان المپیکی ریو 2016 " تخصیص و نسبت به ارائه پوشش بیمه بازنشستگی مکمل (تمام عمر) قهرمانانی که موفق به تصاحب و کسب مدال طلا ، نقره و برنز شوند اقدام خواهد کرد.

وی افزود: هدف اصلی این طرح، فراهم کردن آینده ای مطمئن برای قهرمانان المپیکی است که ممکن است در آینده از تأمین های لازم مالی برخوردار نباشند.

حسینی از اهداء جایزه به مدال آوران المپیکی ریو خبرداد و گفت: طرح سفیران بیمه‌ای قهرمانان المپیکی از دیگر مزایای تفاهم میان بیمه ایران و کمیته ملی المپیک است.

بر اساس این تفاهم نامه شرکت سهامی بیمه ایران حامی سلامت کاروان قهرمانان ملی ورزش ایران تعیین و معرفی شده است.

حسینی در پاسخ به سوال خبرآنلاین مبنی بر تعداد نفرات و سقف پوشش بیمه ای ورزشکاران و هیئت اعزامی به ریو گفت: تعداد کل ورزشکاران و هیئت اعزامی ۱۸۱ نفر است که ورزشکاران تا سقف هر نفر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و اعضاء هیئت اعزامی هر نفر تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه در شاخه عمر و حوادث قرار گرفته اند.

وی افزود: در بخش درمان کلیه اعضا هیئت اعزامی و ورزشکاران تا از زمان اعزام به ریو تا سه ماه تحت پوشش بیمه درمان بدون سقف و محدودیت قرار خواهند داشت.

به گفته حسینی حریف های تمرینی تیم ورزشی اعزامی نیز هر نفر تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار خواهند داشت.

22335

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    2 1
    خداوند عمر با عزت به ورزشکاران ما عنایت کند اما تصادف با موتور سیکلت 230000000 تاوان دارد حالا؟