دایی: اومانیا جای سیدجلال را پر می‌کند/ هواداران صبور باشند/بازیکنانم می‌توانند بهترین‌های لیگ باشند

دایی از پیشکسوتان و هواداران می‌خواهد که پشت پرسپولیس را خالی نکنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در نشست خبری پس از بازی با صبای قم گفت: «ما بازی را خوب شروع كردیم و به گل رسیدیم. اشتباهات تیم كمتر بود و در دفاع هم اشتباه نداشتیم. البته صبا هم خوب كار كرد. آن‌ها ما را آزار دادند. صبا موقعیت خوبی هم برای گلزنی داشت كه بازیكن آن‌ها نتوانست از موقعیتش استفاده كند.»
دایی ادامه داد: «ما در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. می‌توانستیم سه بر صفر هم برنده شویم. ولی صبا خوب كار كرد و در نیمه دوم هم به ما فشار آورد.»
او در مورد حضور سوشا مكانی در تركیب ثابت پرسپولیس گفت: «نیلسون در چهار مسابقه اخیر در تیم ما بازی كرده. از شرایط او راضی هستیم ولی هر بازیكنی كه آماده‌تر باشد در تركیب قرار می‌گیرد. ما سعی می‌كنیم از بهترین ها استفاده كنیم. از عملكرد سوشا مكانی هم راضی هستیم. او عالی كار كرد. ما امسال درون دروازه مشكل نداریم و خیالمان راحت است كه دو دروازه‌بان سطح بالا داریم.»
دایی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: «چند هفته است كه روی تیم فشار وجود دارد. از سمت دوست و رقیب تحت فشار بودیم. كاش دوستانی كه پرسپولیسی هستند بیایند و این تیم را كمك كنند.كودك 5 ساله هم می‌تواند اعتراض كند. ما چند بازیكن جوان به تیم اضافه كردیم و در آینده شكل بهتری پیدا می‌كنیم. از هواداران می‌خواهم صبوری بیشتری داشته باشند.»
او ادامه داد: «فعلا اول فصل است و تا آخر فصل فرصت زیادی باقی مانده. ما مشكلات زیادی داشتیم كه نمی‌خواهم وارد آن شوم. ولی با كمك هواداران و پیشكسوتان می‌توانیم از این مشكلات عبور كنیم. بازیكنان من می‌توانند بهترین‌های لیگ باشند. سعی می‌كنیم اشتباهاتمان را جبران كنیم.»
دایی در مورد مشكل خدمت سربازی ماهینی گفت: «من از این موضوع خبر ندارم. قرار است او این هفته مداركش را ارائه دهد. امیدوارم او مشكلی نداشته باشد. امیدوارم برای او مشكلی پیش نیاید و از او استفاده كنیم.» سرمربی پرسپولیس در مورد اومانیا گفت: «من پنج بازی اومانیا در تركیب تیم ملی كاستاریكا در جام جهانی را دیدم. او گزینه خوبی است كه می‌تواند جای خالی سیدجلال حسینی را پر كند. او می‌تواند عملكرد بهتری هم داشته باشد. از زمان حضور او، خط دفاع تیم منظم‌تر شده.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =