ایرنا نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات مربوط به کاهش تعرفه حق بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در مسکن مهر با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و به منظور رفاه حال اعضای تعاونی‌های مسکن مهر خبر داد.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی افزود: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکل پروژه‌های مسکن مهر و به منظور رفاه حال اعضای این تعاونی‌ها و در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، تعرفه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در پروژه‌های مسکن مهر به لحاظ تسهیلات و درخواست پیشنهادی کاهش یافت.

وی تصریح کرد: تعرفه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در مسکن مهر، برای هر مترمربع در پروژه‌هایی که دارای تفاهم‌نامه سه جانبه با تعاونی‌ها و پیمانکاران طرف قرارداد با بانک عامل می‌باشند، ۵۲ هزار ریال خواهد بود.

وی گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مسکن، سازمان تامین اجتماعی موظف شده برای تحویل زودتر مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط، حداکثر ظرف مدت بیست روز نسبت به صدور مفاصا حساب اقدام نماید.

به گفته ربیعی، با اجرای مصوبه یادشده از افزایش بی رویه قیمت مسکن جلوگیری شده و به رونق گرفتن اشتغال و همین طور کنترل و کاهش نرخ تورم در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید کمک خواهد شد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    الان که دیگه اکثر پروژه ها در حال تمام شدن است نوشدارو بعد از مرگ سهراب