ایران نوشت:یک زن در گرمسار ساعت 12 ظهر با بستن در طلافروشی خود به خانه مراجعه کرده و هنگام ورود با سه مرد که صورت خود را پوشانده بودند، مواجه شد.

مردان ناشناس با بستن دست و پای زن طلافروش، منتظر بچه‌های وی ماندند و با رسیدن دختر 13 ساله و پسر 10 ساله‌اش، آنها را نیز گروگان گرفتند. دو نفر از سارقان پس از گرفتن کلید طلافروشی با پوششی زنانه به مغازه رفتند، ولی با توجه به سیستم‌های امنیتی موجود موفق به باز کردن در آن نشدند.

آنان در مرحله بعد زن طلافروش را نیز همراه خود بردند و با تهدید اینکه در صورت تماس با پلیس یا شلوغ‌کاری جان کودکانت به خطر می‌افتد، وی را مجبور به انتقال جواهرات از مغازه کردند و داخل خودرو منتظر ماندند.

زن 51 ساله همزمان با جمع‌آوری طلا و جواهرات، با مرکز 110 تماس گرفت که دزدان متوجه موضوع شده و متواری شدند. فرمانده پلیس استان سمنان گفت: در پی تماس صاحب طلافروشی با پلیس، تیم‌های گشت انتظامی و پلیس آگاهی گرمسار در محل حاضر شدند. سرهنگ روح‌الامین قاسمی افزود: مأموران در نخستین اقدام به همراه زن طلافروش به خانه وی رفتند و درحالی که همدست دزدان نیز با اطلاع از ورود پلیس به ماجرا متواری شده بود، گروگان‌ها را آزاد کردند. رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت استان سمنان به هماهنگی با مراجع قضایی و پیگیری سریع پرونده اشاره و تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی، خودروی دزدان شناسایی شد و صاحب آن که جوانی 33 ساله و از تبهکاران قدیمی است در عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد. همدستان معتاد و سابقه‌دار وی نیز در کمتر از 12 ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484278

برچسب‌ها