۰ نفر
۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

شفا آنلاین نوشت:

عضو مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از تصویب پیشنهاد برگزاری کمیته بازنگری قانون نظام پزشکی در آخرين جلسه هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران خبر داد.

دکتر محمدمهدی قیامت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تشكيل این کمیته به پیشنهاد بنده بود ضمن اينكه اميدواريم با تشکیل آن به ایجاد اصلاحاتی در بخش ارکان ماده 6 قانون سازمان نظام پزشکی نیز پرداخته شود.

وی گفت: قانون فعلي، سقف نمایندگان تهران درشوراي عالي را 8 نفرتعيين كرده كه يك اشكال اساسي است.حال‌ آنكه هم اكنون نقاط ضعف بيشتر عيان شده و به همين خاطر نیازمند اصلاح است.

قیامت با اشاره به این که هر قانونی مانند قانون سازمان نظام پزشکی ممکن است بعد از سال ها دچار نقاط ضعف شود؛ در عین حال از مجلس خواستار همکاری برای تغییر ارکان ماده 6 اين قانون شد.

معاون نظام پزشکی تهران بزرگ تأکید کرد: در حال حاضر با این روش،امكان لابی کردن به ویژه در شهرستان های کوچک تر و نمایندگان در تهران و شورای عالی سازمان نظام پزشکی نیز وجود دارد. از طرفی تصمیم گیری برای کل جامعه پزشکی در دست افراد بدون تجربه و افرادی که امکان حضور درجلسات مهم تصميم گيري را به طوردايم ندارند نیز افتاده که این امر در مدیریت این سازمان مشکلاتی را ایجاد کرده است كه بايد هرچه زودتر اصلاح شود.

وی گفت: این کمیته با همکاری کمیسیون بهداشت مجلس و سایر دوستان علاقمند نظیر دکتر خسرونیا، صاحب الزمانی و بدخش و برخی از دوستان مجلس نیز پیگیری خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =