تسنیم نوشت:

آرزوی خیلی از دختر بچه‌ها پوشیدن لباس پرنسس‌های دیزنی است. حالا این کمپانی خبر داده که آن‌ها می‌توانند به آرزوی خود برسند.

یک سال پیش انیمیشن «یخ زده» راهی پرده‌های نقره‌ای شد ولی شاید هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که تب این محصول جدید دیزنی حالا حالاها از سر طرفدارانش نیفتد. دیزنی هم به این تب دامن زد و به معنای واقعی کلمه آن را تبدیل به یک موج یخ زده کرد. موجی که با احداث تم پارک‌های «یخ زده» در دیزنی لند آغاز شد و به فصل سوم سریال «یکی بود یکی نبود» رسید. مجسمه‌های این انیمیشن به فروش بالایی رسیدند و بازی کامپیوتری و فروش نمایش خانگی آن هم رکورد زد تا دیزنی به این فکر بیفتد که برای پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ می‌تواند کارهای بزرگ‌تری هم انجام دهد. بر همین اساس آن‌ها با آلفرد آنجلو، طراح سرشناس لباس قراردادی بسته‌اند تا لباس‌های عروسی به سبک لباس پرنسس السا در انیمیشن «یخ زده» را تولید کند. البته این نخستین بار نیست که آنجلو و دیزنی دست به چنین همکاری زده‌اند. آن‌ها پیش از این هم لباس‌های عروسی با الهام از دیگر پرنسس‌های دیزنی نظیر آریل، جاسمین و زیبای خفته طراحی کرده بودند.

لباس عروسی السا از ماه ژانویه آینده در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیما IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    13 3
    تازه آرزوی منم هست از این لباسها بپوشم ها
  • مهرام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 4
    من لباس آلیس در سرزمین عجایب رو بیشتر دوست دارم .
  • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    4 2
    این هم نشانه نبوغ است که از امکانات ایجاد شده حداکثر استفاده را می توان برد این را به عنوان یک درس اقتصادی باید نگریست
  • س A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    2 2
    و این یعنی اقتصاد فرهنگی ، یعنی بهره اقتصادی بردن از فیلم ها و نمایش ها و محصولات فرهنگی. به معنای واقعی کلمه اقتصاد سینما و نه تنها سوداور نمودن آن بلکه نفوذ در تمامی لایه های زندگی مخاطب . چیزی که در ایران بسیار کمه