امیدها می خواهند فوتبال ایران را امیدوار کنند / قرقیزستان پل صعود ایران می شود؟

دومین مسابقه تیم فوتبال امید ایران در مرحله گروهی بازی های آسیایی روز پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایران در گروهی سه تیمه با ویتنام و قرقیزستان هم گروه شده. شاگردان وینگادا در مسابقه اول خود نتیجه ضعیفی گرفتند و 4-یک به ویتنام باختند. با این وجود آن ها شانس دارند که به مرحله بعد بروند. صعود به مرحله بعد در گرو شکست دادن قرقیزستان است. تیم ایران گرچه در بازی اول نتیجه خوبی نگرفته اما هنوز هم می تواند به راحتی راهی مرحله بعد شود. فقط کافی است شاگردان وینگادا، قرقیزستان که جایگاه خاصی در فوتبال آسیا ندارد را شکست دهند.
بازی ایران و قرقیزستان ساعت 12:30 به وقت تهران آغاز می شود تا تیم امید ایران نتیجه ضعیف خود مقابل ویتنام را جبران کند. اکبر محمدی سرمربی سابق تیم ملی جوانان ایران که بسیاری از بازیکنان فعلی تیم امید شاگرد او بوده اند در مورد شانس صعود ایران می گوید: «ما مقابل ویتنام نتیجه بدی گرفتیم اما حالا وقت انتقاد نیست. باید به این تیم انرژی مثبت بدهیم تا قرقیزستان را شکست دهد. تمام مشکلاتی که تیم امید در بازی با ویتنام داشت، مقابل ویتنام قابل حل هستند. می توانیم قرقیزستان را شکست دهیم و حتی به جمع چهار تیم برتر هم برسیم. این تیم می تواند در جمع بهترین تیم های آسیا قرار بگیرد.»
پس از باخت تیم ملی به ویتنام انتقادات زیادی از عملکرد تیم ملی و فدراسیون شد. اما شرایط فعلی به گونه ای نیست که فدراسیون بخواهد تصمیمی در مورد کادر فنی تیم ملی بگیرد. به همین دلیل است که علی کفاشیان اعلام کرده اگر اتفاقی هم بخواهد بیفتد، پس از بازی های آسیایی خواهد بود. کفاشیان در مورد این موضوع گفت: «اگرچه نتیجه اولین بازی تیم امید ضعیف بود اما بررسی وضعیت این تیم در شرایط فعلی امکانپذیر نیست و عملکرد این تیم و نتایج آن پس از بازیهای آسیایی اینچئون آسیب شناسی و بررسی خواهد شد.»
با وجود باخت سنگین مقابل ویتنام، بازیکنان تیم ملی امید زیادی به صعود خود دارند. کاوه رضایی مهاجم تیم امید ایران در مورد شانس صعود تیم ملی می گوید: «باور کنید بعد از آن باخت همه نفرات تیم نتوانستند تا صبح بخوابند. ما مقصر بودیم اما در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. در حالیکه ما خیلی بد بودیم، ویتنامی‌ها هم تا حدودی خوش شانس بودند که اکثر توپ‌هایشان به گل تبدیل شد. هیچکس انتظار نداشت تیم ایران اینگونه ببازد، ما هم این موضوع را قبول داریم و در رقم خوردن چنین شکستی مقصر هستیم. از همه مردم ایران هم به خاطر کسب چنین نتیجه‌ای عذرخواهی می‌کنیم اما هنوز فرصت جبران داریم و می‌توانیم با کسب یک نتیجه خوب مقابل قزاقستان صعود کنیم. ما می‌توانیم برگردیم اما اینکه بزرگان فوتبال به جای انتقاد سازنده ما را تخریب کنند، مشکلی حل نمی‌شود. سعی می‌کنیم روحیه تمام بازیکنان را بازسازی کرده و با تمام قوا مقابل قرقیزستان به میدان برویم تا با کسب نتیجه‌ای آبرومند برابر قرقیزستان، شکست مقابل ویتنام را جبران کنیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    65 27
    قرقیزستان 5........ ایران 0 ...........................
    • جواد A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
      3 0
      به همراه یه کله مستقیم توی صورت بازیکن حریف
    • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
      0 0
      انقدر به تیم ایران اعتماد نداری
  • reza IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    12 27
    ایشالله با یاری خدا و تلاش و غیرت بازیکنان میبریم و صعود میکنیم تا حماسه ای دیگر خلق کنیم
    • mosi IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
      2 0
      قرقیزستان و ویتنام حماسه اند؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
      7 0
      چی ؟ غیرت ؟ تلاشی هم که گفتی صرف آرایش سر و صورت و ... میشه
  • من هم استقلالیم FI ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    2 0
    نمیخواد ببرید مواظب باشید کار دیگه ای نکنن،ما برد نخواستیم.مسئولین سالم برن و بیان ما کلاهمون رو میندازیم هوا
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    2 0
    کیسه توپ نشند برد پیشکششون
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    3 0
    نظر من این است بازیکنی که ملیاردی است اون بازیکن نیست اون غیرت ندارد اون ملیارد میشناسه فوتبال شد شد نشدبه .............. بازیکن فوتبالی باید راه روش فوتبال بلد باشه شوت زدن زیر توپ که فوتبال نمیشه همی مانده بود که ویتنام 4 گل به ایران بزند