گزارشی از فعالیت انتخاباتی چهار گروه بخش خصوصی / از درختکاری در پارک پردیسان تا همایش در برج میلاد

تنها 48 ساعت به پایان تبلیغات برای انتخابات اتاق تهران باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که تنها 48 ساعت به پایان تبلیغات انتخابات اتاق باقی مانده، قعالیت های نمایندگان بخش خصوصی تهرانی اوج گرفته است.

دیروز عصر گروه فعالان توسعه با حضور چهره های شاخص خود در برج میلاد تهران همایش بزرگی را برگزار کردند و صبح امروز هم اعضای ائتلاف برای فردا، در پارک پردیسان تهران حضور پیدا کردند و به مناسبت روز درختکاری اقدام به کاشت نهال هایی در این پارک کردند.

درخت کاری ائتلاف برای فردا

ایده درخت کاری  به گفته نایب رئیس اتاق ایران برای احترام به مسولیت اجتماعی صورت گرفته است.

پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران و عضو این ائتلاف هدف از کاشت نهال در پارک پردیسان توسط 40 کاندیدای این ائتلاف را احترام به مسولیت اجتماعی فعالان اقتصادی و همراهی با فعالیت های محیط زیستی ارزیابی کرد. به گفته او این اقدام نمادین با مشارکت نمایندگان بخش خصوصی صورت گرفته است.

پدرام سلطانی، یکی از اعضای ائتلاف برای فردا و نایب رییس اتاق ایران، در باره اهداف این حرکت گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، یکی از اهداف ائتلاف برای فرداست و ما به بهانه روز درخت کاری خواستیم این حرکت نمادین را در راستای احترام به محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی انجام دهیم. او ادامه داد: یکی از بحران های جدی و اساسی در کشور هم اکنون حفظ محیط زیست و آب است و ما خواستیم از فضای تبلیغات انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی برای توجه کردن به این موضوع مهم، یعنی حفظ محیط زیست، کمک بگیریم.

فعالان توسعه در برج میلاد

پیش از این روز پنج شنبه اعضای ائتلاف فعالان توسعه به عنوان یکی از گروه های فعال انتخاباتی در همایش برج میلاد به ابراز دیدگاه های خود در مورد انتخابات پرداختند.

در این مراسم ابراهیم جمیلی با بیان اینکه این گروه از 60 ائتلاف تشکیل شده که اسامی و آرای آنها طی نامه ای به ما اعلام شده است، بیان کرد: در کنار تشکلها و فعالان اقتصادی اتاقی اثرگذار خواهیم ساخت تا مشکلاتی که تاکنون وجود داشت برطرف شود و بتواند در زندگی 75 میلیون ایرانی تاثیرگذار باشد .

رئیس ستاد ائتلاف بزرگ با بیان اینکه 10 هزار و 500 نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند، برتاسیس تالار مجازی گفت وگو در اتاق آینده تاکید کرد و ادامه داد: در لیست ائتلاف بزرگ اسامی کاندیداهای اتاق نوشته شده و خواهش می کنم به تعداد کامل اعضا رای دهید .

وی تاکیدکرد: تشکیل اتاقی قوی می تواند برنامه های پس از شرایط تحریم را اجرایی کند و باید در کنار هم فارغ از هر نتیجه ای که انتخابات اتی به دنبال داشته باشد دست به دست هم داده تا در اعتلای اتاق و بهبود شرایط اقتصادی کشور تلاش کنیم .

جمیلی به حضور چهره های دانش آموخته ،متخصص و با کارایی بالا در لیست ائتلاف بزرگ اشاره و افزود: به طور قطع اتاق آینده می تواند نقشی مهم در پیشبرد امور اقتصادی کشور داشته باشد و خطاب به حاضران در گردهمایی خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات 18 اسفند شد .

بهزادیان چه می کند؟

بیشترین تمرکز فعالیت های خواستاران تحول با حضور محمد رضا بهزادیان به چاپ پوستر در روزنامه ها و گفت و گوهای مطبوعاتی منحصر شده است. روز چهارشنبه محمد رضا بهزادیان اسامی 40 کاندیدای مورد حمایت خواستاران تحول را به صورت رسمی رونمایی کرد. بهزادیان طی روزهای گذشته چندین مناظره مطبوعاتی در رسانه ها برگزار کرده است. با این وجود هنوز اقدامات نمادین یا همایش های بزرگ توسط این گروه برگزار نشده است.

اسدالله عسگراولادی چه می کند؟

طیف عسگراولادی نیز بیشترین تمرکز خود در فضای انتخاباتی را روی موضوع گفت و گوهای رسانه ای متمرکز کرده است. حریری و عسگراولادی طی روزهای گذشته حداقل در سه میزگرد مطبوعاتی شرکت کرده اند.

پایان کار از راه می رسد

از ساعت دوازده شب فردا شنبه، فرصت تبلیغات کاندیداهای انتخابات به پایان می رسد. انتخابات اتاق نیز روز دوشنبه 18 اسفندماه در مصلای تهران برگزار می شود.

3535

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    باید دست تولیدکنندخ ایرانی را بوسید همین۰۰۰ خدا از رحمت غیب به تولید کننده ایرانی رحمت بفرستد
  • بی نام A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    چه کار مهمی .می خواستین با افتابه گدان دم خونه اتون رااب بدهید واین کار ها واقعا در برابر فاجعه زیست محیطی ایران طنزه .همایش ونمایش ؟