مهر نوشت:

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اعتراضات مردم در پی دعوت از فائزه هاشمی برای سخنرانی در استان، گفت: حضور منسوبان فتنه آرامش استان را بر هم می زند.

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به مخالفت ها و تجمع های مردمی و دانشجویی در پی دعوت از فائزه هاشمی برای سخنرانی در این استان، گفت: خوشبختانه مردم بیدار خراسان شمالی و دانشجویان فهیم استان اجازه این حضور را ندادند.

او گفت: خراسان شمالی بیش از دو هزار و ۶۰۰ شهید داده و در مقاطع مختلف ولایت مداری و انقلابی گری خود را به اثبات رسانده حال چگونه می توان تصور کرد در چنین استانی فردی که به عناد با نظام شهره است، نشست برگزار کرده و سخنرانی کند.

حجت الاسلام نوری گفت: این فرد بارها علیه نظام و مقام معظم رهبری صحبت کرده و اخیرا نیز بهایی ها و منافقان را انسان های بزرگی توصیف کرده است بنابراین طبیعی است که مردم استان نسبت به حضور وی در استان حساس باشند.

او گفت: برای این مردم شهید داده سخت است که ببینند چنین فردی در این استان مانور داده و با اغراض سیاسی نادرست فعالیت می کند.

حجت الاسلام نوری با تأکید بر این که می بایست در این زمینه همه مردم مراقب و مواظب باشند، گفت: مسئولان استانی نیز باید با رصد مسائل اجازه حضور این افراد را ندهند چرا که اگر خدای ناکرده غفلت کنند آسیب های زیادی به بار می آید.

او گفت: اگر مسئولان دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی غفلت کرده و در برابر حضور این گونه فتنه گران و منسوبان به فتنه در استان منفعل باشند در وهله نخست به شعار اعتدال آنها ضربه می خورد چرا که اعتدال به معنای دوری از افراط و فتنه گری است در حالی که این افراد با فتنه گری برای نظام حادثه درست کردند.

خطیب موقت نماز جمعه بجنورد گفت: این فتنه گران در سال ۸۸ در کنار نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل ایستاده و در پی ضربه زدن به اصل و ریشه انقلاب و نظام اسلامی بودند.

به گفته وی دومین آسیب مهم حضور این افراد در خراسان شمالی بر هم خوردن آرامش استان است و نباید مسئولان اجازه بدهند آرامش موجود در استان با حضور این فتنه گران از بین برود.

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: اگر در این زمینه مسئولین غفلت کنند یقین بدانند که مردم بیدار و هوشیار بوده و اجازه نمی دهند این برنامه ها در استان اجرایی شود.

او با قدردانی از همه نیروهای حزب اللهی استان، دانشجویان و سایر اقشار مردم در برگزاری تجمعات اعتراضی نسبت به حضور احتمالی فائزه هاشمی در خراسان شمالی، گفت: در این زمینه آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز حساسیت ویژه ای داشته و موضوع را با جدیت پیگیری کرد.

حجت الاسلام نوری گفت که با همکاری و هم فکری اقشار مختلف مردم و مسئولان این گونه مسائل تنش زا در استان آغاز نشده و همه در کنار یکدیگر مسیر تعالی و پیشرفت را طی کنند.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    100 3
    اعتدالت خیلی زیاده
  • نصراله مرادیان A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    63 5
    ازخانم فایزه هاشمی استدعادارم بخاطرپدرش واصلاحات ودولت تدبیروامید کوتاه بیاید واجازه دهداصلاح طلبان به راهشان ادامه دهند درغیراین صورت رفتارش حکم بوسه مرگ راخواهدداشت ومخالفین ایشان حداکثربهره راخواهندبرد. متشکرم
  • کاظم IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    مگه همیشه شعار ازادی و دموکراسی نمیدهیم بس بزارید حرف دلشونو بزنن همیه طیف های سیاسی بعد هم مردم باید قضاوت کنند
  • بی نام A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    108 5
    چند نفر از مردم؟
  • احسان A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    81 7
    چرا ما ازادی بیان و دموکراسی نداریم،به نظر من اگه میخواییم جامعه ای پویا داشته باشیم باید موافقین و مخالفین بتونن صحبت کنن
  • علی A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    درود برصدای رسای انقلاب و اسلام نماز جمعه ی پر صلابت و درود بر حزب الله و لعنت بر فتنه گر بی مغز
  • سعید بجنوردی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    115 6
    خودم بجنوردیم تظاهرات خاصی نبود، 60 70 نفر میشدن، اگه قرار بر برهم زدن سخنرانی ها باشد، شک نکنید هرگروهی این تعداد نفرات رو به عنوان حامی داره کلا رسم جالبی نیس که با تجمع 60 70 نفر یه سخنرانی بهم زد
  • بی نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    132 8
    اقای امام جمعه از چی میترسین بگذارید حرفشان را بزنند..این کارها دور از اخلاقیات است...مگر ما ازادی بیان نداریم.
  • مهران A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 1
    از امام جمعه محترم کمال تشکررا داریم که جلوی افراد فتنه گر واشوب طلب رامی گیرند