یک سینمای متروکه در میدان خراسان که بر اثر بی احتیاطی کارتن خواب ها نیمه شب گذشته دچار آتش سوزی شده بود، مهار شد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، به دنبال تماس شهروندان و نیز کارکنان پمپ بنزین ابتدای خیابان خاوران با سامانه 125 آتش نشانی و درخواست کمک از این سازمان، ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت 32 دقیقه بعد از نیمه شب گذشته بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 99، 113، 3 و نجات 9 به همراه خاور حامل دستگاه تنفسی را به میدان خراسان، ابتدای خیابان خاوران اعزام کرد.

محمدرضا شمسایی، معاون عملیات منطقه 8 سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: آتش سوزی در روی پشت بام و داخل سینمای متروکه ای بنام سینما پیوند که در مجاورت پمپ بنزین قرار داشت رخ داد که با توجه به شعله ور بودن قسمت هایی از این ساختمان هر لحظه احتمال می رفت شعله های آتش به مغازه های مجاور و نیز پمپ بنزین سرایت کند.

او گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله ضمن ایمن سازی محل و مسدود کردن خیابان برای خاموش کردن آتش به سرعت اقدام به کشیدن چندین رشته لوله آبرسانی به سمت محل حادثه کردند.

شمسایی گفت: آنان ابتدا با انجام اقدامات ضروری از سرایت آتش به پمپ بنزین جلوگیری کردند و همزمان هم مشغول خاموش کردن آتش در داخل سینما شدند که پس از کنترل کامل آن، برای یافتن متکدیان وکارتن خواب ها به جستجو در داخل سینما پرداختند که ظاهرا در پی بروز این حادثه همگی این افراد، محل را ترک کرده بودند.

تحقیقات بیشتر در این خصوص همچنان توسط کارشناسان ادامه دارد.

47282

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شوش IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    4 0
    چرا اینقدر شلوغش کردید . من آنجا بودم . اینقدر پیاز داغ نداشت .