ایسنا نوشت:

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر کار مشکلی را حل نمی کند و هر کسی جای وزیر کار باشد نمی تواند مشکل کنونی صندوق بازنشستگان فولاد کشور را حل کند مگر این که دولت به این موضوع ورود پیدا کند.

فرج الله عارفی در خصوص استیضاح وزیر کار بخاطر عدم پرداخت حقوق اعضای صندوق بازنشستگان فولاد کشور گفت: مشکلات کنونی این صندوق مربوط به گذشته است و مطالعه لازم صورت نگرفته و همین موضوع باعث شده تا صندوق بازنشستگان فولاد با بحران و چالش مواجه شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس با بیان اینکه اعضای صندوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور کسانی هستند که سالیان سال در اعماق زمین برای گردش چرخ صنعت تلاش می کردند و بر این اساس باید دولت منابع مورد نیاز را تامین کند عنوان کرد: آنها 20 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند که دولت باید این مبلغ را تامین کند و اگر نمایندگان می خواهند وزیر را استیضاح کنند بر حسب وظیفه نظارتی‌شان است که می خواهند دولت را مجبور به پرداخت تعهدش کنند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش های ربیعی در طول یکسال گذشته قابل تقدیر است ولی این مشکل را باید دولت حل کند و دست وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی نیست بیان کرد: اگر دولت دیون خود را به اعضای صندوق بازنشستگان فولاد پرداخت یا در جایی سپرده گذاری کند می تواند حقوق اعضای آن را پرداخت کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بی انصافی است که برخی مسئولین و دستگاه های دولتی که راهی برای پاسخگویی به مردم نمی بینند به نمایندگان تهمت می زنند که می خواهند با اعضای دولت تسویه حساب کنند که واقعا اینطور نیست.

عارفی با بیان اینکه سه سال است که مردم عملکرد نمایندگانشان را در مجلس مشاهده می کنند و این گونه صحبت ها جفا در قانون و مردم است چون حق قانونی آن هاست خاطرنشان کرد: مجلس به دنبال چاره جویی است و دولت در این زمینه به خوبی به وظایف خود عمل نکرده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =