خبرگزاری ایسنا نوشت:

انجمن آشوریان تهران با صدور بیانیه‌ای هر گونه اقدام هتاکانه و توهین‌آمیز نسبت به مقدسات ادیان الهی را قویا محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

«در هفته های پیشین، شاهد بودیم که در پاریس، گروهک تروریستی داعش در پاسخ به نقاشی توهین‌آمیز در مورد سرکرده این گروهک که توسط یکی از جراید طنز فرانسوی منتشر شده بود دست به کشتار 12 تن از جمله 4 نویسنده زد و از سوی مقابل، این مجله نیز در پاسخ و با استدلال دفاع از آزادی بیان ، اقدام به انتشار کاریکاتور موهنی از پیامبر دین اسلام، حضرت محمد (ص) نمود.

در این میان، فارغ از هر گونه تحلیل منطقی و برخورد علت و معلولی با این فجایع که هر دو بسیار محکوم وناپسند محسوب می‌شوند ، تظاهراتی در فرانسه در محکومیت خشونت صورت گرفته، برگزار شد که البته حضور نخست‌وزیر رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی در راس خطوط این تظاهرات، خط بطلانی بود بر ماهیت ادعایی این تظاهرات،‌زیرا به راستی اگر خشونت و آدمکشی فارغ از هر انگیزه و توجیهی محکوم بود به جای حضور مقامات صهیونیست در فرانسه، باید شاهد حضورشان در دادگاه جنایات جنگی با غل و زنجیر می‌بودیم.

از سوی دیگر، مدعیات دروغین حقوق بشر با سوء استفاده از شرایط موجود، بار دیگر بر طبق توخالی خشونت طلبی مسلمانان کوبیدند که گامی دیگر در تکمیل پروژه توجیه تجاوزگری و دخالت های هر روزه شان در خاورمیانه برداشته باشند. فقط اشکال کار اینجا بود که این مدعیان فراموش کرده بودند که دنیا در خواب نیست و ردپای حمایت غرب از شکل‌گیری این گروهک‌های تروریستی مدعی دروغین اسلام، از روز نخست هویدا بوده و تمام رهبران دینی خاورمیانه اعم از مسلمان و مسیحی، رفتارهای جنون آمیز این گروهک را از دین اسلام جدا دانسته‌اند.

البته مطابق فرموده جناب دکتر حسن روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، نبایست اقدامات تروریستی را در حاشیه توهین به مقدسات به دست فراموشی سپرد. در این راستا باید خاطر نشان کرد که انجمن آشوریان تهران، به عنوان بزرگ ترین تشکل مادری جامعه کهن پای آشوریان ایران، به تاسی از رهبران دینی خود که به درستی مرز میان آزادی بیان و توهین به مقدسات را تبیین نموده‌اند، هر گونه اقدام هتاکانه و توهین‌آمیز نسبت به مقدسات ادیان الهی را قویا محکوم می‌نماید. همچنین باید خاطر نشان کرد که آشوریان جنگ زده کشورهای عراق و سوریه، اکنون سال‌هاست که طعم آوارگی ناشی از جنگ‌های داخلی و خارجی ناشی از دخالت های نابجا و تمامیت خواهانه ابرقدرت های پوشالی غربی را می‌چشند و به همین جهت، ما آشوریان ایران هر گونه اقدام خشونت آمیز و تروریستی را به شدت محکوم می نماییم و علی الخصوص خواستار دخالت نهادهای مسئول بین‌المللی در پایان بخشیدن به توحش گروهک تروریستی داعش در کشورهای مذکور می باشیم.

در خاتمه ، ضمن اعلام حمایت مکرر از طرح ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برای جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری، برای تمام دنیا صلحی عادلانه و مبتنی بر برادری و برابری را آرزو می‌کنیم.»

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    12 3
    من عاشق محمدم
  • بی نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    5 1
    من عاشق محمدم
  • ايراني A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    9 1
    من عاشق محمدم، از تروريسم متنفرم، توهين به پيامبران الهي را محكوم ميكنم.
  • جواد A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    3 1
    من عاشق پیامبر مهربانیها حضرت محمد ص هستم i love muhammad i hate terrorism i condemn insulting the holy prophets