مرد شیرازی با در دست داشتن دو سلاح شکاری، یک کلت کمری و یک قبضه چاقو به خانه پدرزنش هجوم برد و علاوه بر همسرش،همه اعضای خانواده را گروگان گرفت.

ساعت یک بعدازظهر روز دوشنبه خبر این گروگانگیری فامیلی به کلانتری 37 بهارستان اطلاع داده شد و شاهدان حادثه برای نجات پنج عضو خانواده از پلیس تقاضای کمک کردند.در تحقیقات روشن شد این مرد علاوه بر همسر و پسر 9 ساله‌اش، پدر و مادر و خواهرزنش را هم گروگان گرفته و تهدید کرده در صورت ورود کسی به خانه آنها را هدف گلوله قرار خواهد داد.مأموران کلانتری با دریافت این گزارش در محل حاضر شدند و پی بردند همسر این مرد به علت اختلافات قبلی همراه با فرزندش به حالت قهر به خانه پدرش رفته و حاضر نشده به خانه شوهر برگردد. به همین علت، مرد عصبانی شده و با برداشتن کلت و تفنگ شکاری و یک قبضه چاقو به خانه پدرزنش رفته و همه حاضران در این خانه را گروگان گرفته است.
قاضی اسدی بازپرس شعبه 17 دادسرای امور جنایی شیراز به کارآگاهان مأموریت  داد به سرعت به محل اعزام شوند و برای آزادسازی گروگان ها وارد عمل شوند.
مرد گروگانگیر که حاضر به رها ساختن گروگان‌ها نبود، با تفنگ شکاری‌اش گلوله‌ای به دیوار سالن شلیک کرد و سپس فریادزنان با قنداق تفنگ بر آیینه‌ دیواری اتاق کوبید و آن را فرو ریخت. وی سپس با کلت کمری گلوله‌ای به سقف شلیک کرد که قسمتی از آن تخریب شد.با توجه به حساسیت حادثه،مأموران این خانه را به محاصره درآوردند و ضمن گفت‌و گو با مرد گروگانگیر از او خواستند تا حادثه‌ای خونین پیش نیامده خود را تسلیم و گروگان‌ها را آزاد کند. حدود یک ساعت‌و نیم از این گروگانگیری گذشته بود که سرانجام مرد مسلح گروگان‌هایش را آزاد کرد و آنگاه با فشردن لوله کلت کمری به شقیقه‌اش، از پنجره رو به مأموران فریاد زد اگر بخواهید وارد ساختمان شوید خودم را می‌کشم.
با این تهدید مأموران پلیس از ورود به ساختمان خودداری کردند و به گفت‌و گو با او ادامه دادند تا راضی‌اش کنند تسلیم شود.سرانجام با گذشت 3 ساعت از این گروگانگیری مرد مسلح خود را تسلیم پلیس کرد و به این ترتیب حادثه پایان یافت.با انتقال متهم به اداره آگاهی بازجویی‌ها آغاز شد. وی گفت: روز قبل از این حادثه همسرم به همراه فرزندم به منزل پدرش رفته بود. چندین‌بار به‌دنبالش رفتم اما حاضر نبود به خانه برگردد. از آنها خواستم اجازه دهند تا فرزندم را ببینم اما مخالفت کردند.از این موضوع به شدت ناراحت شدم و همین مسأله باعث شد که به فکر انتقامجویی بیفتم. به همین دلیل روز حادثه با قصد و نیت قبلی وارد منزل پدر همسرم شدم و آنها را گروگان گرفتم. متهم در تمام مراحل تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و این پرونده هم‌اکنون در دست بررسی است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =