یک نکته در ماجرای جدایی دو سرخپوش که همه را شوکه کرد

پیروزی نوشت:فردی که طارمی و رضاییان را به ترکیه برده هیچ نسبتی با علی کریمی ندارد؟

بی پرده و بی مقدمه بحث را آغاز می کنم. این بار نه از بازیکن گله دارم که از تیم رفته و نه از مدیران در خصوص نحوه قرارداد بستن سوال دارم. حرف امروز تنها راجع به این شخص است که چند مدتی است همبشه و همه جا کنار بازیکنان تیم دیده می شود.
او رفته رفته جایگاه بالاتری پیدا کرده تا این که امروز از او به عنوان دوست صمیمی و مشاور چندین بازیکن پرسپولیس یاد می شود . همانطور که از جریان رضاییان و طارمی فهمیدیم از مدیر برنامه هم به آن ها نزدیک است تا جایی که وکیل طارمی در تهران بود و بنابراخبار دریافتی طارمی که قرار بود بدون امضای قرارداد به تهران بازگردد او را در جریان عقد قرارداد نگذاشت تا مباد وکیلش او را منصرف کند.حال  پاشاکی این مشاور و دوست بازیکنان  اقداماتی انجام داده که با ایجاد حواشی مختلف آرامش را از پرسپولیس سلب کرده. گویا باشگاه پرسپولیس چند وقتی است او که بسیار به تیم نزدیک شده بود را از حضور در رختکن و زمین  اخراج کرده.
نکته عجیب این جاست که او بارها گفته یکی از اقوام علی کریمی است اما با پرس و جو که کردیم متوجه شدیم هیچ نسبتی با جادوگر ندارد.
این ها را گفتیم تا بدانید مهم ترین دلیل انتقال طارمی و رضاییان و ایجاد برخی حواشی علیه باشگاه بزرگ پرسپولیس از نگاه برخی مسوولان او و یک واسطه دیگر به نام فیضی بوده اند.
پ.ن: برای صدمین بار می گویم که او هیچ نسبتی با علی کریمی ندارد(محمد همتی)

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =