ایستادگی و تلاش برای حل مشکلات از معیارهای مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه تفاوت سلیقه ها نباید مانع همکاری و تعاون شود از همه مسوولان خواست با تمام توان در بحث توسعه استان کمک کنند و گفت: ایستادگی و تلاش برای حل مشکلات با تمام امکانات از معیارهای مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی روز چهارشنبه در دیدار اعضای شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان در سنندج افزود: اقتصاد مقامتی حرکت با برکت و ارزشمندی است که با تدبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آغاز شده که خداوند را به خاطر برکت نعمت چنین رهبر فرزانه ای سپاسگزاریم.
وی گفت: قدردانی و اطاعت پذیری مردم از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قابل تقدیر است و مردم نشان داده اند در همه صحنه ها پشتیبان واقعی ولایت هستند.
نماینده ولی فقیه در کردستان به صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت شهدایی است که جان خود را برای برقراری آرامش و امنیت کشور فدا کردند و رشادت های شهدا باعث شده دشمنان از ما عصبانی باشند.
وی خاطرنشان کرد: همه دشمنان ما به طور صریح در شبکه های اجتماعی عصبانیت خود را از امنیت ایران علام کرده اند که چرا با وجود همه تلاش ها و اقدامات برای ناامن کردن، ایران همچنان دارای امنیتی پایدار و خلل ناپذیر است.
آیت الله حسینی شاهرودی افزود: دست خدا در امنیت ایران در کار است، تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رشادت های همه نیروهای نظامی و دفاعی دست به دست هم داده تا این امنیت پایدار بماند.
وی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه خطرات را پیش از دیگران می بیند و هشدار می دهد و معظم له همین بحث اقتصاد مقاومتی و لطمات ناشی از کم کاری در حوزه اقتصاد را از چندین سال پیش هشدار داده بودند.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور ما نقاط ضعف ها را شناسایی و روی آنها دست می گذارند و طی چندین بار هم به صراحت اعلام کرده اند که از هر اقدامی که بتواند اقتصاد ایران را فلج کند دریغ نمی کنند و انجام می دهند.
وی خاطرنشان کرد: پایه ها و اساس های اقتصاد مقاومتی بیان شده و اکنون زمان اقدام و اجرایی کردن آن با تمام امکانات است.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه در آخر ماه مبارک رمضان باید با دست پر و نتیجه با این ماه وداع کنیم، افزود: تقوا حاصل و نتیجه عبادات ما در پایان ماه مبارک رمضان باشد و باید در مسائل اقتصادی به تقوی اقتصادی برسیم.
وی افزود: هر مسوولی که مسوولیتی بر عهده دارد باید عدالت را رعایت کند عمل به تقوی اقتصادی موجب حل بسیاری از مشکلات است.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی را احیا کردند و در شرایط کنونی مدیریت اقتصادی بسیاری از مشکلات و گره ها را حل می کند.
وی تصریح کرد: استان کردستان دارای ظرفیت های توسعه ای فراوانی است که باید در همه بخش ها از این فرصت های توسعه ای استفاده کرد و با اولویت بندی این ظرفیت ها به ثمر رسیده و راه اندازی شود و در میدان عمل به بهره برداری برسند.
به گفته آیت الله حسینی شاهرودی در برنامه ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی بحث زنجیره تولید بسیار مهم است که این مهم باید دستور کار قرار گیرد و با شناخت گره ها و مشکلات برای حل آنها اقدام نمایم.
وی افزود: همکاری مسوولان در حل مشکلات و برطرف کردن موانع توسعه استان خوب است با گره گشایی مسوولان، مردم در مسیر اقتصاد مقاومتی و اجرایی شدن آن استقبال می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: با وجود کمبود اعتبارات باید در بخش های زودبازده متمرکز شد و به بخش صنایع وابسته به کشاورزی توجهات بیشتری شود.
او افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده اند که اعضای خبرگان باید مطالبه گر باشند و همین مسوولیت ما را چندین برابر سنگین تر می کند.
وی گفت: کشور ایران هرجا که پیشرفتی داشته و به موفقیتی رسیده مرهون پشتیبانی رهبری است و روحیه انقلابی مردم بسیاری را از مشکلات را حل می کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: از فرصت های خدمتگزاری که به همه داده شده استفاده لازم را به عمل آوریم زیرا آدمی در دنیا وقت کم می آورد.
وی گفت: برای همه جامعه باید تلاش و خدمت کنیم اما به محرومین توجه ویژه شود و به مشکلات آنها رسیدگی شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =