ایلنا نوشت: محسن چاوشی در واکنش به انتقادات طرفدارانش, تمام پست‌های صفحه شخصی اش را پاک کرد!

محسن چاوشی لحظاتی از آهنگ جدیدش را در صفحه شخصی‌اش قرار داده بود اما با انتقاد تعدادی از طرفدارانش روبرو شد که خواستار این شده بودند که چاوشی از ترانه‌های امروزی استفاده کند. اینجا را ببینید.

 مهر نوشت: ملیحه نیکجومند با نام هنری شیده رحمانی هنرمند قدیمی و بازیگر سینما و تلوزیون بر اثر سانحه در بیمارستان بستری و از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است. اینجا را ببینید.

سیاست

ایرنا نوشت: به دنبال اظهارات رییس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص اعمال فشار در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه و ارتباط آن با یکی از نزدیکان رییس جمهوری، علی ربیعی روز سه شنبه تاکید کرد که اساسا انتصاب یا عزل مدیران عامل بانکها دارای رویه و ضوابط خاصی است که با نظارت دستگاههای ناظر اعمال و اجرا می شود.اینجا را ببینید.

«عده‌ای که در دست‌اندازی به بیت‌المال مسابقه می‌گذارند و آلوده به سیاسی‌کاری هستند، نمی‌توانند مدعی پیروی از پیامبر باشند و دیگران را تخطئه کنند.» اینجا را ببینید.

اقتصاد

در جریان معاملات روز چهارشنبه قیمت دلار صعودی شد و انواع سکه روند قیمتی کاهشی داشتند. اینجا را ببینید.

به دنبال انفجارهای فرودگاه آتاتورک استانبول،تمام شرکت های هواپیمایی پروازهای خود به مقصد استانبول را تا پیش از ظهر امروز لغو کردند. اینجا را ببینید.

جامعه

ایران نوشت:زن جوان با مراجعه به مطب پزشک وقتی فهمید دچار بیماری سرطان شده و مهلت چندانی برای ادامه زندگی با شوهر و فرزندانش ندارد تصمیم گرفت پیش از مرگ برای شوهرش همسری انتخاب کند تا سرپرستی دختر و پسرش را به یک هووی مهربان بسپارد. اما پس از یافتن زنی برای شوهرش سرنوشت، ماجرای شگفت‌انگیزی را برایش رقم زد . اینجا را ببینید.

فارغ از پیام های سیاسی، امنیتی و بین المللی این انفجار می تواند برای ترک ها شوک آور باشد، تاثیر مستقیمی است که بر صنعت توریسم در این کشور می گذارد. اینجا را ببینید.

بین الملل

 واحد مرکزی خبر نوشت: شبکه بی بی سی در خبری فوری به نقل از نخست وزیر ترکیه داعش را مظنون حمله تروریستی در فرودگاه استانبول دانست. اینجا را ببینید.

سخنان رئیس‌جمهور سوریه در مورد تبدیل حلب به قبرستان رژیم رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه نشان داد مذاکرات سوریه تقریباً بدون آغاز شدن شکست خورده است.. اینجا را ببینید.

ورزش

جدایی همزمان طارمی و رضاییان برای هواداران پرسپولیس گران تمام شده است. اینجا را ببینید.

میزان نوشت: مدافع و مهاجم ملی‌پوش پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تیم ریزه‌اسپور ترکیه پیوستند. اینجا را ببینید.

دانش

 کمبود ویتامین دی با دریافت کمتر از ۶۰۰ واحد از این ویتامین در روز برای زنان و مردان مرتبط است و می‌تواند منجر به عوارض بسیار جدی و حتی مرگ زودرس شود. اینجا را ببینید.

 عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری متفاوت از یک شیر اختصاص پیدا کرده است. شیری که در پارک ملی حیات وحش ماسای مارا در کنیا مشغول کش و قوس در زیر ابرهایی در ارتفاع پایین است. اینجا را ببینید.

 فناوری اطلاعات

مقاطعه‌کار امنیتی سابق آژانس NSA به پوتین توصیه کرد تا قانون جدید ضبط مکالمات تلفنی و پیامک کاربران روسیه را امضاء نکند. اینجا را ببینید.

دیتای جدید دریافتی از ناسا منجر به شفاف‌تر شدن تصاویر سرویس تصویری گوگل ارث و گوگل مپ شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

مرد مشهور به «بگم بگم» که ابزار سیاسی‌اش افشاگری و یا ژست آن بود این روزها، سیاسیون را به اخلاق و عدم افشاگری در مباحث سیاسی توصیه می کند. اینجا را ببینید.

در حاشیه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و تحرکات برخی کشورهای دیگر عضو اتحادیه. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

 تصاویر تکان‌دهنده که از دوربین‌های امنیتی فرودگاه آتاترک استانبول در ترکیه به دست آمده‌اند، ‌لحظه‌ای از حمله تروریستی به این فرودگاه را ثبت کرده‌اند که یکی از تروریست‌های مسلح در حال دویدن در راهروهای فرودگاه به ضرب گلوله پلیس از پا در‌می‌آید و اسلحه‌اش روی زمین می‌افتد. اینجا را ببینید.

گروه های امدادی از نخستین ساعات حدود 150 مجروح حمله تروریستی فرودگاه اتاتورک ترکیه را به مراکز درمانی انتقال دادند. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

برخی ها معتقدند ،کاهش نرخ های سود سپرده بانکی به حداکثر 15 درصد در شرایط کنونی نباید انجام می شد،چون نرخ سود تسهیلات 18 درصد تعیین شده است.اینجا را ببینید.

«عده‌ای که در دست‌اندازی به بیت‌المال مسابقه می‌گذارند و آلوده به سیاسی‌کاری هستند، نمی‌توانند مدعی پیروی از پیامبر باشند و دیگران را تخطئه کنند.» اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

میزان نوشت: مدافع و مهاجم ملی‌پوش پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تیم ریزه‌اسپور ترکیه پیوستند.اینجا را ببینید.

مهدی طارمی با پیوستن به ریزه اسپور، باعث خوشحالی هواداران استقلال شده است.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =