حاشیه های سفر فابیوس به تهران و نشست حامیان احمدی نژاد در تهران، دو خبر پربیننده امروز بودند.

این روزها شهروندانی که در ترافیک و گرمای تهران از شیشه تاکسی یا در پیاده‌روها خیابان را نظاره می‌کنند بنری چندمتری نظرشان را به خود جلب می‌کرد. بنری که پاهای فردی در حال پایین‌آمدن از پله‌های هواپیما را نشان می‌داد و امتدادش نقش خون داشت و عنوان درشت فرش قرمز روی آن نقش ‌بسته بود. اینجا را ببینید.


صادق زیباکلام در نامه ای سرگشاده خطابه به محمد باقر قالیباف شهردار تهران به چاپ پوستر علیه سفر فابیوس به تهران اعتراض کرد. اینجا را ببینید.

پشت پرده سفرهای غربی ها به تهران

صادق زیباکلام در یادداشتی در سرمقاله روزنامه شرق نوشت: به‌ نظر می‌رسد استقبال غربی‌ها از شروع دور تازه روابط با ایران، حتی مقامات وزارت خارجه و دولت روحانی را هم غافلگیر کرده است؛ آمدن آلمانی‌ها، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و حالا هم فرانسوی‌ها. گویا هفته آینده هم قرار است هیأت بلندپایه‌ای از ژاپن به ایران بیاید و سخن از حضور دو وزیر ایتالیا در روزهای آتی هم هست.اینجا را ببینید.


روزنامه کیهان امروز در تیتر یک خود از تعطیلات تابستانی مجلس انتقاد کرد.روزنامه کیهان در تیتر یک خود نوشته که نمایندگان مجلس در حساس ترین شرایط، نیامده به تعطیلات رفتند. اینجا را ببینید.


روز یکشنبه هفته ای که گذشت ، محمود احمدی نژاد توانست یک بار دیگر خود را تیتر اول رسانه ها کند. اینجا را ببینید.

زوایای پنهان عملیات مرصاد

رژیم بعثی عراق در روزهای پایانی جنگ تحمیلی خود علیه ایران، و پس از پذیرش قطعنامه از سوی ایران به حملات خود به خاک ایران ادامه داد و حتی آن را توسعه داد و با چنین اقدام خلاف قانونی سعی داشت که نقاط مهمی از جمله خرمشهر را به دست بیاورد تا با وضع بهتری در مذاکرات حضور داشته باشد. اینجا را ببینید.

دعوا کار عقب افتاده هاست

امروز صبح دانشگاه ایرانیان وابسته به جریان محمود احمدی نژاد میزبان حدود 450 نفر از مدیران دولت‌های نهم و دهم بود. اینجا را ببینید.

رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده‌های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی‌کنیم. اینجا را ببینید.

یکی از روزنامه های صبح در گفت وگو با عزیزی فارسانی نماینده مجلس که احمدی نژاد در سفر اخیرش به چهارمحال به حوزه انتخابیه او رفته است،نوشت: محمود احمدي‌نژاد قصد دارد با سفر به چنين مناطقي ميزان محبوبيت و مقبوليت فعلي خود در مناطق محروم را بسنجد. مناطقي كه هشت سال تمام به بهانه دفاع از آنها هر كاري مي‌كرد.اینجا را ببینید.

سایت انتخاب در یادداشتی به قلم ناصر ایمانی نوشت: بی بندوباری‌های اقتصادی، صرف کردن هزینه زیاد برای مصارفي که ضرورت نداشته به خاطر نوعی مردم گرایی های بسیار پرهزینه ،پول دادن برای بچه دار شدن ،قیمت بنزین ،سهمیه بنزین برای مسافرت ، بیشتر کردن تعطیلات ،بی مبالاتی وبی انضباطی مالی که منجر به رانتها وفسادها شد حیف ومیل کردن پولها ،درمجموعه هاي مختلف همه از ضعف مديريتي احمدي‌نژاد در حوزه اقتصاد بود و در مجموع کارنامه خوبی از خود برجا نگذاشت.اینجا را ببینید.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالقاسم سلطانی شاهرخت IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    7 0
    خدا ختم به خیر کند چه کنیم که مردم دیر فهمیدند
  • عباس RO ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    2 11
    آقایان مثل روحانی و هاشمی و لاریجانی در پاکی و خدمت کردن به مردم و در مسیر امام و رهبری به گرد پای احمدی نژاد نمی رسند راستش را لاریجانی گفت
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    8 16
    هر چه قدر دلتون می خواد به احمدی نژاد فحش بدین و بد و بیراه بگید . مردم دوبار بالای 20 میلیون بهش رای دادن . و عرضه داشت نفت با قیمت بالا بفروشه و پولش بیاره داخل مملکت خرج روستاها و جاده ها و مدارس و یارانه و راه اهن و وام اردواج جوونها و مسکن مهرکنه .همه بساز بفروشها و کارشناسای مسکن می دونن اگر مسکن مهر نبود الان قیمت خونه توی تهرون 3 برابر الان شده بود .عرضه داشت سیم کارت تلفن 750 هزار تومانی زمان خاتمی روم بکنه 5 هزار تومان . عرضه داشت تحریمها رو دور بزنه و مملکت رو 8 سال بچرخونه . وام 6 میلیونی زمان خاتمی بکنه 45 میلیون تومان . عرضه داشت محصولات اشغال و قدیمی ایران خودرو و سایپا رو تنوع ببخشه و 3 برابر کنه . عرضه داشت توی امریکای لاتین 5 متحد قوی برای اولین بار برای کشور پیدا کنه .
    • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      2 2
      مثل اینکه این آقا مطلب بالا را در قسمت نظرات مطالبی که در نقد احمدینژاد نوشته شده، کپی پیست میکنن. ظاهرا رسالتی بر گردنشون گذاشته شده.