شکست مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی، هواداران استقلال را به شدت ناراحت کرده است.

آریا صالحی / باخت در دربی 79 برای هواداران استقلال بسیار سنگین بود. اما آن‌ها امیدوار بودند كه استقلال در جام حذفی به جمع 4 تیم برتر برسد و در نیمه نهایی به مصاف پرسپولیس برود تا در این مسابقات بتواند انتقام باخت لیگ را بگیرد. اما استقلال مقابل ذوب‌آهن شكست خورد و از جام حذفی كنار رفت تا این آرزوی هواداران برآورده نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حالا هواداران استقلال مانده‌اند و یك سرمربی كه روزی در این تیم پادشاهی می‌كرد اما الان باید در مقابل شعارها سرش را پایین بیندازد. امیر قلعه‌نویی این روزها خیلی هم بین هواداران محبوب نیست و اگر روزی اكثریت استقلالی‌ها به خاطر نتایج خوب تیم از او طرفداری می‌كردند، حالا دیگر بهانه زیادی برای حمایت از او ندارند. این را می‌شود از كامنت‌هایی كه استقلالی‌ها در خبرهای مربوط به تیمشان می‌نویسند متوجه شد.

پس از باخت استقلال به ذوب‌آهن تعدادی از كاربران خبرآنلاین در كامنت خبرها علیه قلعه‌نویی مطالبی نوشته‌اند و البته تعدادی دیگر هم از این مربی حمایت كرده‌اند. یكی از كاربران خبرآنلاین زیر یكی از خبرها نوشته: «حالا باز بیا بگو تقصیره برنامه نوده تقصیره فردوسی پوره تقصیر کیروشه و تیم ملی برنامه لیگ و جام جهانی و50 روز تعطیلی لیگ و داوره و....اصلا خجالت هم نکش مردم هم که جیگر هستند و هیچی نمیفهمن. تازه با این اوصاف ادعاتون هم که سر به فلک کشیده و می‌خواید سرمربی تیم ملی بشید.» كاربر دیگری نوشته است: «امیرخان چوب خدا صدا نداره...توکه تو تبریز قول قرار داد سفید امضا رو داده بودی طوری به این تیم ضربه زدی که الان داری از اون ضربه ها خودتم می‌خوری...تیمو الکی معطل کردی و وقت گذشت و بعد چند تا بازیکن که آورده بودی با خودت بردی...تیم به هم ریخت و این وسط مجید جلالی هم از این نظر لطمه خورد...خلاصه داداش دنیا دار مکافاته.»

كاربری پرسپولیسی هم با كنایه نوشته: «ما پرسپوليسي ها شديدا خواستار ابقاي قلعه نويي هستيم...» كاربری كه خود را امید معرفی كرده نوشته: «ايشون متاسفانه مثل هر ديكتاتور ديگري توهم دسيسه داره.. يه روز فرهاد ، يه روز برهاني ، يه روز تماشاگر. و هر اشتباهي رو با اشتباه ديگري جبران ميكنه و سرانجام ويرانه رو تحويل مي‌ده و مي‌ره. بهترين زمان همون انتهاي فصل قبل بود كه بايد مي‌رفت كه نرفت. الان هم خودش نمي‌ره. تنها كاري كه مي‌كنه پول بيشتري به ليدرها مي‌ده تا ندارن تو استاديوم كسي شعار بده.»

البته در این میان قلعه‌نویی بدون حامی هم نیست. تعدادی از كاربران هم از او حمایت كرده اند. كاربری كه خود را میثم معرفی كرده نوشته: «بنده خودم به شدت مخالف آقای قلعه نویی هستم ولی به نظرم مصلحت تیم خیلی مهم‌تره. نباید شتابزده عمل کرد. مثلا الان قلعه نویی رو بردارن کی رو بزارن جاش حتما یه مربی خارجی درجه سه یا یکی از پیشکسوتا. واقعیت فوتبال ما همینه باید قبول کرد.»

كاربر دیگری نوشته است: «با صدر ۴ امتیاز فاصله داره. نیم فصل هم تمام شده می‌تونه بازیکن جدید بگیره قلعه نویی بره کی بیاد به نظرم نباید بذارند که بره خودش می تونه تیمو بسازه. در کنار اینا باید تعطیلی لیگ به دلیل جام ملت ها را در نظر گرفت که فرصت خوبی برای تجدید قوای تمام تیم ها است.» كاربری دیگر با نام وحید نوشته است: «یه سوال. قلعه نویی بره کی بیاد؟ مظلومی که هوش کنن؟ مرفاوی؟ مربی خارجی؟ همه می‌گن منصوریان در صورتی که این تیم با گل محمدی فرکی ابراهیم زاده هم موفق بوده اما قلعه نوعی تمرکز سابق رو نداره. همش درگیر دعوا با فردوسی پور و کروش و روشن و... وگرنه بهترین تیم تیمای سال 87 استقلال و سپاهان بودن فوتبال زیبا و هجومی... مردم ما احساسی هستن.»

نظرات كاربران خبرآنلاین در مورد قلعه‌نویی را ایـــنـــجـــا و ایـــنـــجـــا بخوانید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =