واکنش عضو کمیسیون برجام به اقدام زاکانی: صداوسیما کل گفت و گو را لغو می کرد

مهر نوشت: نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفت: برای ما به عنوان اعضای کمیسیون ویژه، ورود به فضای مناظره ها زود است و صلاح نیست، چون باعث دوقطبی شدن جامعه می شود.

منصور حقیقت پور  در واکنش به خبر برخی رسانه ها درباره مخالفت رئیس کمیسیون ویژه برجام برای حضور حمید بعیدی نژاد در گفتگوی ویژه خبری دیشب، با تاکید بر اینکه من در جریان مصاحبه دیشب آقای زاکانی نبوده ام و درباره محتوای آن هیچ قضاوتی ندارم، تصریح کرد: صرفنظر از این مسئله، قرار ما در کمیسیون این بود که هرجا صحبت می کنیم، روند بررسی برجام را توضیح بدهیم؛ یعنی رفت و آمد افراد به کمیسیون و تشکیل کمیته ها و مسائل مطرح در مباحث.

نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، در رابطه با ضرورت آمدن یا نیامدن موافقان برجام به عنوان طرف مقابل بحث اعضای کمیسیون در رسانه ها اظهار داشت: این مسئله از سیاست های صدا و سیما است؛ اگر نظر صدا و سیما این بوده است که آقای بعیدی نژاد بیاید و آقای زاکانی قبول نکرده، آنها می توانستند گفتگو را برگزار نکنند.

حقیقت پور در عین حال تاکید کرد: برای ما به عنوان اعضای کمیسیون ویژه، زود است که وارد فضای مناظره ها شویم و این اصلا به صلاح نیست؛ چون باعث دوقطبی شدن جامعه می شود.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر در جایگاه محققانی هستیم که باید نظر شخصی را کنار بگذاریم و اگر قرار است که اظهارنظر حرفه ای کنیم، باید اظهارنظرهای شخصی را کنار بگذاریم و فقط روند بررسی برجام را اعلام کنیم.

حقیقت پور با بیان اینکه این مسئله شامل حال همه ما به عنوان اعضای کمیسیون ویژه می شود، گفت: هرکسی که در جایی صحبت می کند باید جمع بندی کار را مطرح کند؛ مثلا اینکه در رابطه با مسائل حقوقی، این مباحث مطرح است و جمع بندی آن نیز اینگونه است.

نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، همچنین به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره نقش مجلس در بررسی برجام اشاره کرد و افزود: سخنان مقام معظم رهبری بار کمیسیون را مضاعف کرد؛ بنابراین خیلی باید مراقبت کنیم، چراکه بار سنگینی بر دوش ما است و باید مدبرانه عمل کنیم تا باری از دوش نظام برداشته شود.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    27 0
    وقتی رییس کمیسین زکایی باشه معلومه که برحام رد میشه
  • بی نام DE ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    24 0
    رسانه میلی با پول مردم علیه مردم
  • نصراله مرادیان A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    26 1
    آقای زاکانی، پیاده شوتاباهم برویم، آیا ۱۷۵ غواص هم مثل شما فکرمی کردند. چراازعنوان جانبازیتان تااین حدسوء استفاده می کنید.افتادگی آموزاگرطالب فیضی هرگزنخوردآب زمینی که بلنداست، نکند ایرادهایتان به برجام هم مثل این برخوردتان از روی هوای نفس وخطی باشد.
  • بی نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    43 0
    شماها حتی یک لحظه هم نظرات شخصی رو کنار نمی گذارید. جلسات مجلس و اعضای تیم مذاکره کننده هم به هیچ وجه برای این نیست که کارشناسی انجام بشه. نماینده ای که سوال می پرسه و جلسه رو ترک می کنه و اصلا علاقه ای به شنیدن جواب سوالش نداره، چطور میتونه نظر کارشناسی بده؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    وقتی مجلس فخیمه برجام رو رد کنه اونوقت چی میشه؟