چرا علت مرگ این بازیگر همچنان پنهان مانده است؟

روزنامه جوان نوشت:

احمد علامه‌دهر، بازيگر پيشكسوت تئاتر و تلويزيون در حالي هفته گذشته پس از گذراندن ماه‌ها در حالت نيمه‌كما درگذشت كه هنوز دلايل بيماري و آنچه او را به اين حالت انداخت براي خانواده‌ و دوستدارانش مشخص نيست.

احمد علامه‌دهر، بازيگر پيشكسوت تئاتر و تلويزيون در حالي هفته گذشته پس از گذراندن ماه‌ها در حالت نيمه‌كما درگذشت كه هنوز دلايل بيماري و آنچه او را به اين حالت انداخت براي خانواده‌ و دوستدارانش مشخص نيست.

علامه‌دهر كه براي بازي در يكي از قسمت‌هاي سريال «پرده‌نشين» به شهر مشهد سفر كرده بود، ناگهان با عارضه‌اي در مغزش مواجه مي‌شود و از آذرماه سال گذشته تا مرداد امسال در وضعيت نيمه‌كما به سر مي‌برد. در حالي‌كه محمود رضوي تهيه‌كننده سريال «پرده‌نشين» خبر از سكته مغزي بازيگر سريالش داده بود اما دختر علامه‌دهر در ويدئويي كه چهار روز پيش از فوت پدرش در فضاي مجازي منتشر شد، احتمال سكته مغزي را رد مي‌كند و از خونريزي در مخچه پدرش مي‌گويد. دختر علامه‌دهر درباره وضعيت پدرش و برخوردهاي عوامل سريال «پرده‌نشين» صحبت‌هايي مي‌كند كه قابل تأمل است. او در بخشي از اين ويدئو با گلايه از بي‌اطلاعي خانواده از دلايل عارضه مغزي كه براي پدرشان به وجود آمده از برخورد بد و ناپسند عوامل «پرده‌نشين» مي‌گويد: هيچ‌كدام از دست‌اندركاران پرده‌نشين هيچ توضيحي به ما نداده‌اند و همان يك روزي كه پدرم در اتاق عمل بود و به آي‌سي‌يو آمدند، به بيمارستان يكسري زدند و رفتند. دست‌اندركاران پرده‌نشين زنگ زدند و گفتند ما يك چك گذاشته‌ايم و بياييد آن را بگيريد. خواهرم وقتي براي گرفتن چك رفت، يك چك سه ميليوني بود. دو آدم گردن‌كلفت و هيكلي با لحني تهديدآميز مي‌گويند چك را بگيريد و دهانتان را ببنديد! ديگر بعد از اين جريان كسي جواب تلفن ما را نداد و تهيه‌كننده برنامه هم با لحن بدي گفت ديگر به من زنگ نزنيد!

صحبت‌هاي خانواده علامه‌دهر كه نزديك به 9 ماه را در وضعيتي سخت و دشوار سپري كردند، تلخي از دست دادن يك چهره هنري را بيشتر مي‌كند. مؤسسه حمايت از هنرمندان پيشكسوت هم بدون توجه به وضعيت بد اين بازيگر پيشكسوت و با بيان اينكه احمد علامه‌دهر درجه يك هنري ندارد، اعلام كرد وي نمي‌تواند مورد حمايت مؤسسه حمايت از هنرمندان پيشكسوت قرار بگيرد! آنچه بر علامه‌دهر در دوران بيماري گذشت به هيچ‌عنوان در شأن يك هنرمند پيشكسوت نبود. هم برخورد بد عوامل سريالي كه اين بازيگر در آن ايفاي نقش كرده بود و هم عدم حمايت‌هاي لازم از اين چهره هنري به هيچ‌ عنوان زيبنده هنرمندي كه مدرك درجه دو هنري از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دارد، نبود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تهیه کننده US ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    143 1
    تاااا جون داری رفیقتم
  • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    5 0
    متاسفم که برای نجات جان یک انسان این موسسه چنین می گویدیعنی نشان درجه یک ارزشش از جان یک انسان یک مخلوق خداوند بیشتر است این است نشانه انسانیت؟: مؤسسه حمايت از هنرمندان پيشكسوت هم بدون توجه به وضعيت بد اين بازيگر پيشكسوت و با بيان اينكه احمد علامه‌دهر درجه يك هنري ندارد، اعلام كرد وي نمي‌تواند مورد حمايت مؤسسه حمايت از هنرمندان پيشكسوت قرار بگيرد