مظلومی: از برانکو بعید بود این حرف ها را بزند/ رحمتی بهترین دروازه بان ایران است

پرویز مظلومی می گوید اگر بازیکن تیمش اخراج نمی شد، بازی با نفت به ضربات پنالتی نمی کشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران در جام حذفی گفت: «ما باید این مسابقه را در طول 90 دقیقه می بردیم. می توانستیم نیمه دوم گل دوم را بزنیم اما ده نفره شدیم. بازیکنان ما با غیرت بودند و مقاومت کردند. به رحمتی هم تبریک یم گویم که شجاعانه ایستاد. ما از امروز به بازی بعدی فکر می کنیم.»
او درمورد اخراج یعقوب کریمی گفت: «بهتر است کارشناسان در این مورد حرف بزنند. باید به قضاوت داوران احترام بگذاریم. من به داوران هم خسته نباشید می گویم. آن ها هم می توانند اشتباه کنند. اگر بازیکن ما اخراج نمی شد کار به پنالتی نمی کشید. از جایی گل خوردیم که بازیکنمان اخراج شده بود. باید به فکر تقویت تیم در نیم فصل دوم باشیم. ما قطعا تغییراتی خواهیم داشت.»
مظلومی که ترجیح داد درباره کرار صحبت نکند، حرف هایش را این گونه ادامه داد: «در جام حذفی هر تیمی کمتر اشتباه کند برنده است. از رحمتی تشکر می کنم که سه پنالتی را گرفت. او بهترین دروازه بان ایران است. ما تلاش می کنیم و در جام حذفی مسابقات مرحله به مرحله سخت تر می شود. امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.»
سرمربی استقلال در واکنش به صحبت های برانکو که گفته بود اگر اشتباهات داوری علیه استقلال بود همه چیز را سر فدراسیون خراب می کردند گفت: «درباره حرف های برانکو نظری ندارم. این گونه نبوده که اشتباهات داوری همیشه به سود ما باشد. خیلی وقت ها هم اشتباهات به ضرر ما بوده. از مربی حرفه ای مثل برانکو بعید است این حرف ها را بزند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =