بازپرس جنایی تهران در آستانه روز جهانی منع خشونت دستور رسیدگی به دو پرونده قتل خانوادگی را داد که در هر دو ماجرا مرد خانواده همسرش را به قتل رسانده‌‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه ۴ آذرماه که روز جهانی منع خشونت و همین‌طور منع خشونت علیه زنان است بازپرس سجاد منافی‌آذر قاضی شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران با دو ماجرای کشف جسد مواجه بود. 

این دو پرونده یکی در منطقه نعمت‌آباد خانی‌آباد بود که بوی تعفن راز قتل یک زن و دو فرزندش را برملا کرد و دیگری مربوط به منطقه مولوی بود که در آن زنی ۳۲ ساله به قتل رسیده بود. 

پس از آنکه با اطلاع مردم ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی در محل کشف جسد این زن ۳۲ ساله حاضر شدند از بازپرس کشیک قتل تهران کسب تکلیف کردند. بازپرس منافی آذر دستور بررسی‌های تکمیلی را داد. در تحقیقات محلی مشخص شد که این زن یک تبعه افغانی است که با شوهرش که او نیز افغانی است زندگی می‌کرده‌است. 

بررسی‌های اولیه از صحنه کشف جسد نیز نشان داد که آثار متعددی از برخورد یک جسم پلاستیکی بر روی بدن مقتول وجود دارد. این بررسی با کشف یک قطعه شلنگ به دستورالعمل بعدی تیم جنایی برای اقدام تبدیل شد. در حال حاضر تیم جنایی منتظر اعلام علت قطعی قتل از سوی پزشکی قانونی است. 

بازپرس منافی‌آذر همچنین با توجه به غیبت شوهر این زن که مردی ۳۶ ساله است دستور تعقیب و دستگیری این مرد را صادر کرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =