لاریجانی: می‌توان گزارش‌های مغرضانه حقوق بشر را خنثی کرد/ باید در اجرای برجام دقت کافی صورت گیرد

تسنیم نوشت: رئیس مجلس با بیان اینکه می‌توان با اقدامات کارشناسی گزارش‌های مغرضانه حقوق بشر را خنثی کرد، گفت: باید در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک دقت کافی صورت گیرد تا صدمه‌ای به کشور وارد نشود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفرش به نیویورک در دیدار با سفیر و کارشناسان نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل با قدردانی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، به ویژه وزیر امورخارجه کشورمان، گفت: بدخواهان و رژیم صهیونیستی نمی‌خواهند کار محقق شود ولی با تلاش‌هایی که صورت گرفته است جمهوری اسلامی ایران رشد اقتصادی بزرگی در پیش دارد.

وی تصریح کرد: باید در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک دقت کافی صورت گیرد تا صدمه‌ای به کشور وارد نشود.

رئیس مجلس با بیان اینکه حجم و جنس کار ما با سازمان ملل در دوره جدید فرق می‌کند، تصریح کرد: گزارش‌های مغرضانه حقوق بشر علیه ایران از مواردی است که می‌توان با کار کارشناسی آن را خنثی کرد.

لاریجانی، دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل را خط مقدم کار دیپلماسی دانست و افزود: کار این دفتر در مقطع کنونی بسیار مهم است و باید با تلاش مضاعف به دنبال تجربه و تخصصی‌تر شدن کار در این حوزه بود.

چهارمین دور اجلاس رؤسای مجلس عضو اتحادیه بین‌المجالس جهان از نهم تا یازدهم شهریور با حضور 133 کشور با موضوع «صلح، دموکراسی و توسعه از نگاه مجلس» در مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک برگزار می‌شود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =