کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، پوستری را منتشر کرده که به نظر می رسد طرح اولیه پوستر انتخاباتی این جریان در انتخابات پیش رو باشد.

این پوستر با شعار «رای ما، صدای ما» طراحی شده است. در بخش "درباره ما" این سایت که به تازگی از سوی محمدرضا عارف، رونمایی شده، آمده است که این سایت متعلق به شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان کشور است. اینجا را ببینید.

حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی برای اهالی جنوب تهران و مردمی که او را بارها و بارها از قاب تلویزیون دیده‌اند، بیش از آنکه یک سیاستمدار باشد، یک «معلم اخلاق» است. اینجا را ببینید.

اقتصاد

در میان مشاغل آگهی‌شده این هفته برای یکی از شغل‌ها تا 10 میلیون تومان درآمد ماهانه در نظر گرفته شده است. اینجا را ببینید.

ایران‌خودرو در سایت خود 14 نوع خودروی سواری و وانت را برای فروش به صورت نقدی، پرداخت اقساطی و پیش‌فروش ارائه کرده که برخی از این محصولات تا پایان سال‌جاری به دست مشتریان خواهد رسید و برخی دیگر از آنها در سال آینده تحویل متقاضیان خواهد شد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

سرمایه گذار سریال «شهرزاد» درباره نمایش عکسی از حسین شریعتمداری در این سریال بیان کرد که نمایش این عکس یک اتفاق سهوی بوده است و به طور قطع کسی حق اهانت به سردار قلم را ندارد. اینجا را ببینید.

سردار قاسم سلیمانی در دیدار با ابراهیم حاتمی‌کیا انگشتر مدافعان حرم را به این کارگردان سینما هدیه کرد. اینجا را ببینید.

جامعه

هزار شلیک هوایی در آبادان وحشت شبانه را به جان همه انداخت. یکی از تیراندازها با دیدن پلیس به سمت آنها نیز آتش گشود و پا به فرار گذاشت تا اینکه در تاریکی رودخانه کارون دستگیر شد. اینجا را ببینید.

پی گیری سرنخ گم شده در کلاف پیچیده مرگ دختر 19 ساله به روزنه ای رسید که پس از گذشت 10سال، راز یک جنایت هولناک فاش شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

وزارت دادگستری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد: همسر یکی از سرکرده های سابق گروه تروریستی داعش در قتل زن امدادرسان آمریکایی در سوریه دست داشته است. اینجا را ببینید.

بعیدی نژاد در تازه ترین گفتگویش دربارۀ صدور ویزای آمریکا، برجام، همکاری با روسیه و سوئیفت توضیحاتی را ارائه داد. اینجا را ببینید.

ورزش

نقل است بعضی از بازیکنان تیم ملی در یکی از کشورهای خارجی، ملحفه ها را گره زدند تا شبانه از پنجره اتاق شان به بیرون بروند. اینجا را ببینید.

مدافع چپ ذوب آهن با انتقاد از هواداران پرسپولیس می گوید چرا به خانواده اش توهین کردند. اینجا را ببینید.

دانش

مقام‌های دولتی هند اعلام کرده‌اند که یک نفر در این کشور به خاطر برخورد شهاب سنگ و انفجار ناشی از آن کشته شده است؛مسئله‌ای که در صورت تائید نهایی اولین مورد تلفات روی زمین بر اثر برخورد یک شهاب‌سنگ در تاریخ به حساب می‌آید. اینجا را ببینید.

دانشمندان موفق به کشف ردپایی ژنتیکی شده‌اند که می‌تواند به نشانگر جهانی سرطان تبدیل شده و به واسطه آن با یک آزمایش خون ساده پنج نوع سرطان متفاوت را تشخیص داد. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

ظرف 15 سال آینده شاهد کنار گذاشته شدن آیفون از خط تولید اپل خواهیم بود. اینجا را ببینید.

ساندر پیچای مدیر اجرایی گوگل ، بسته هدیه 183 میلیون دلاری خود را دریافت کرد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

مدیر کل فناوری اطلاعات گمرک خبر داد: واردات 700 پورشه توسط یک زن روستایی با سوء استفاده از کارت بازرگانی او. اینجا را ببینید.

علی زر اندوز در ستون طنز روزنامه قانون مطلبی نوشت. اینجا را ببینید.

چندرسانه ای

تصاویری از بازیگران مشهور سینمای جهان را در ژست‌های خاص و بعضا خنده‌دار می‌بینید. اینجا را ببینید.

عکسی خانوادگی که کایلان ماهومس در حساب توییتر به اشتراک گذاشت تعجب هزاران کاربر اینترنتی را برانگیخت. او با انتشار این عکس نوشت: «من، خواهر دو قلو و مادرم». اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

حمیدرضا ترقی به تسنیم گفت:اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی در فرودگاه مبنی براینکه به بیت امام خمینی(ره) هدیه بدی داده شد، موضعی کاملاً دشمن شاد کن و خلاف انتظار ملت در چنین برهه زمانی بود. اینجا را ببینید.

ساعتی پیش لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

ظرف 15 سال آینده شاهد کنار گذاشته شدن آیفون از خط تولید اپل خواهیم بود. اینجا را ببینید.

رییس جمهور با اهدای نشانهای درجه یک لیاقت و درجه سه خدمت و نیز لوح زرین سپاس از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در بخشهای دیپلماتیک، فنی و حقوقی و نیز خانواده شهدای هسته ای تجلیل کرد. اینجا را ببینید.

 

212 / 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =