پرویز مظلومی با اینکه به جواد نکونام زنگ زده بود و در این تماس تلفنی به او گفت به هیچ پیشنهادی پاسخ ندهد و به استقلال بیاید، او را جذب نکرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در واقع مظلومی پس از این تماس دیگر سراغ نکونام نرفت. با این حال کاپیتان سابق تیم ملی در گفت و گوهایی که اخیرا داشت گفت به هیچ وجه از دست مظلومی ناراحت نیست و به مربی حق می دهد که طبق سلیقه اش بازیکن بگیرد. سرمربی استقلال اما این روزها به نزدیکان خود گفته به خاطر اطلاعات اشتباهی که داده اند، این بازیکن را جذب نکرده است. به مظلومی گفته بودند در صورتی که نکونام به استقلال بیاید، امید ابراهیمی هرگز به این تیم بازنمی گردد؛ در این حالت آنها ضرر می کنند. به همین دلیل مظلومی ترجیح داد نکونام را جذب نکند و پس از تماسی که با او داشت، دیگر سراغش نرود. اما مظلومی اخیرا متوجه شد که حتی خود امید ابراهیمی دوست داشت که نکونام به استقلال بیاید. این بازیکن به خبرآنلاین هم می گوید: «راستش نمی دانم این شایعه را چه کسانی درست کرده بودند ولی من دوست داشتم نکونام به استقلال بیاید چون در این صورت کار من آسان تر می شد. نکونام باتجربه است و قطعا می توانست خط هافبک را رهبری کند. با حضور او من هم به یک خط جلوتر می رفتم و می توانستم راحت تر بازی کنم ولی حالا وظایف دفاعی ام بیشتر خواهد بود.»
مظلومی پس از مطلع شدن از این موضوع گفت که به خاطر اطلاعات اشتباه نکونام را جذب نکرد و اگر می دانست ابراهیمی مشکلی با نکونام ندارد، حتما او را به خدمت می گرفت. سرمربی استقلال از طریق یکی از دوستانش به نکونام پیغام داده که از او بابت این اتفاق عذر می خواهد و امیدوار است در آینده با هم همکاری کنند. کاپیتان سابق تیم ملی قصد داشت امسال به استقلال بازگردد و حتی مظلومی در ابتدای نقل و انتقالات با او تماس گرفت. نکونام به خاطر همین تماس ترجیح داد پیشنهادهای اولش را رد کند و منتظر استقلال باشد. اما پس از اینکه متوجه شد مظلومی او را نمی خواهد به تیم سایپا پیوست تا برای نارنجی پوش ها به میدان برود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =