سرمربی تیم فوتبال نفت ایران اعتقاد دارد تیمش مستحق پیروزی برابر العین بود و پنالتی اعلام شده به سود حریفش، سختگیرانه بوده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با العین امارات که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: به نظر من کیفیت این بازی خیلی بالا بود. در نیمه اول العین بهتر از ما بود و موقعیت‌های خوبی داشت اما در نیمه دوم آنها خیلی خوش شانس بودند و تنها به خواسته خود که گرفتن یک امتیاز بود رسیدند. به مسئولان العین تبریک می گویم که متفاوت از فوتبال امارات بازی می‌کنند. از طرفی دیگر به بازیکنانم نیز تبریک می گویم و به آنها بابت این نمایش افتخار می‌کنم. آنها خواسته های ما را عملیاتی کردند و هیچ شانسی را در نیمه دوم به حریف ندادند.
او افزود: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، اما پنالتی علیه ما سختگیرانه بود و بازیکن ما زمان و فاصله‌ای نداشت تا بتواند مانع از برخورد توپ به دستش شود. در ضمن روی امیری هم خطایی شد که شانس گل را از ما گرفت. نکته سوم هم برخورد دروازه بان و مدافع العین بود که به ضرر ما این برخورد خطا اعلام شد.
سرمربی نفت ایران در پاسخ به سوالی درباره مشکل گلزنی تیمش بیان کرد: با شما موافق نیستم. ما بازیکنان خوبی داریم و در آینده بهتر می‌شویم.
وی در ادامه با تمجید از کسانی که در ورزشگاه حاضر شده بودند، گفت: جا دارد یک بحثی هم درباره تماشاگران کنم و بگویم که دست همین تعداد افرادی که در ورزشگاه حاضر بودند را می‌بوسم. به هرحال بازی ما همزمان با بازی پرسپولیس بود که البته بخاطر بردشان به آنها تبریک می گویم. همین عزیزانی آمده بودند، کسانی بودند که واقعا حامی بودند و از رحمتی هم بابت حضورش در ورزشگاه تشکر می کنم. مطمئن باشید اگر استادیوم خالی بود ما دچار مشکل می شدیم. از همه این عزیزانی که آمدند هم متشکرم.
او در پاسخ به این سوال که تفاوت لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر را چه می داند؟، گفت: من تفاوت را به بازیکنانم بعد از بازی با پاختاکور گفتم. در لیگ ایران از هر هشت موقعیتی که روی دروازه می آید یکی به گل تبدیل می شود اما در آسیا از هر سه موقعیت یک توپ به گل تبدیل می شود. بحث تاکتیک و شرح وظایف بازیکنان در اینجا واضح تر است و این نکته اساسی است. وقتی بهترین‌های هر کشوری می آیند، سطح کار بالا می رود. ما باید در بازی های آینده نتیجه لازم را بگیریم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی جنجال IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    17 2
    داش علی منصوریان ایشالا تیم شما هم همراه بقیه تیمای ایرانی صعود کنه عزیز
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    16 5
    داش علي دوستت داريم. هميشه بهتريني چه در زمان بازي كردن جه در زمان مربيگري